Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pommiegirl schreef:Ik heb het ook over gemaakt, en het is al van mijn rekening afgeschreven.

Gulpje schreef:Okie, veel plezier ermee!Hoi Dabo,
Ik mag van de wachtlijst af! Ik heb net via Impres Breeze een sex ogen maat Cob gekocht

Nextdomino schreef:Jaaha, zal ik aan een mod vragen of ik een verzameltopic op ITP mag openen?? Met alle maskers erop? Ik heb natuurlijk al foto's, en die van jullie... komen ook snel!*o/* Mijn geld was ook al binnen! Ben benieuwd of ik hem morgen in de brievenbus vindt, als de post even mee wil helpen.
En dan gelijk naar het paard, passen en foto's maken!!!
Dat wordt lachen.
:DStacey schreef:nope, maar dan vast morgen wel..Heb je dat van mij al binnen?

trisca schreef:Ik had iedereen een pb gestuurd die bij me besteld hadden. Jij staat op de 'wacht-wacht'lijst, dus dat betekent 2x wachtenik heb geen pb, waren er geen maskers meer?

Haffie_Lady schreef:precies.. paar daagjes denk ik, en dan heb jij hem ook binnen!Heb m'n geld ook net overgemaakt, het zal wel wat langer duren want ik zit bij de rabobank, maar het is onderweg
pommiegirl schreef:Ik heb nog wel eens goede ideeen....Een verzameltopic vind ik een super idee!!!!!!!!!
Ook gezellig!!

Faniek schreef:Ik wil dat mijn geld er ook is
Dabo zet je er wel een afzenderadres op, omdat post richting mijn kant laatste tijd nogal vaag doet

) Ben zoooo benieuwd, hahaha
Mijne red het prima met het netje voor haar ogen (yes, eindelijk een paard die er langer dan een paar weken mee doet!!!) maar dat masker is idd gewoon veel en veel leuker haha
Faniek schreef:Nee, Mickey, want die is mod van ITP...Wie heb je een pb gestuurd toch zeker wel Oscar he

[/edit] 

Faniek schreef:Oscar is een zij en is mijn "lievelingsmod"![]()
Maar rustig Dabootje ze moet het dan waarschijnlijk bespreken in het gesloten forumgedeelte voordat ze op jou kan antwoorden
Tooske schreef:Zal ik het vast morgen wel binnen hebben... ghehe (giro?)Ik heb het vanavond ook al over gemaakt!! Spannend....