Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joyce83 schreef:Ik lees nog wel stilletjes mee maar wat druk in mijn hoofd.
Ondertussen is de hond door de ct-scan geweest vorige week. Verklaring voor de bulten wat ze krijgt hebben we nog niet (deze week uitslag van de spierbiopten). Maar er is wel een ontsteking in de neus gevonden en een hernia. Volgens mij nog wat kleine dingen maar is niet blijven hangen, uitslag heb ik wel in mijn mail staan. Voor nu neusdruppels en pijnstilling voor de hernia welke ook helpt bij de ontstekingen in de mond.
Gisteren Adje weer gereden, wat is het toch lekker om geen schrikker te hebben. Nou ja hij schrok bij mijn man toen er een kluitje zand tegen de hooibak kwam, hij springt een paar passen weg, kijkt met grote ogen en weg is de stress. Stomme is wel dat hij daartegen nog niet kan dealen met het opstapkrukje. Geen idee of daar ooit iets mee is gebeurt maar dat vind hij echt doodeng om dat naast zich te hebben, zelfs erheen lopen geeft wat spanning dus ik ben spelenderwijs maar snoepjes aan het geven bij het krukje, en als het lukt kriebels geven bij de kruk. Tja en als kleine stijve kabouter is hij toch wel groot om op te stappen zonder kruk, voordeel is wel dat hij rustig blijft staan. Maar moet nog gaan testen of zadel op de plek blijft als niet iemand anders het vast houd aan de andere kant.
joyce83 schreef:Omg oke, ik ga de truc proberen. Was idd al eens aan het denken om hem gewoon random naast dingen te gaan parkeren ongeacht wat.
Bedenk net rechterkant was idd minder spannend, idd nog wel vreemd maar minder spannend.
Karin_deB schreef:En sinds kort leasen wij 2 dagen per week een pony voor mijn dochter op een stal 25min hier vandaan.
1x per week les/1x per week zelf rijden.
Vandaag was 2e keer les, weer een big smile
4x gegaloppeerd (aan longeerlijn) en daarna los gestapt en gedraafd.
Grote stappen voor haar! (Angstig door mijn merrie)
[ Afbeelding ]
horsii schreef:
joyce83 schreef:Ik lees nog wel stilletjes mee maar wat druk in mijn hoofd.
Ondertussen is de hond door de ct-scan geweest vorige week. Verklaring voor de bulten wat ze krijgt hebben we nog niet (deze week uitslag van de spierbiopten). Maar er is wel een ontsteking in de neus gevonden en een hernia. Volgens mij nog wat kleine dingen maar is niet blijven hangen, uitslag heb ik wel in mijn mail staan. Voor nu neusdruppels en pijnstilling voor de hernia welke ook helpt bij de ontstekingen in de mond.
horsii schreef:Dit alleen dan komt bij ons links de opslag, midden de schuilstal en rechts drie stallen.
[ Afbeelding ]
Hopelijk jullie ook vlug een go.
horsii schreef:Dit alleen dan komt bij ons links de opslag, midden de schuilstal en rechts drie stallen.
[ Afbeelding ]
Matheno schreef:horsii schreef:Dit alleen dan komt bij ons links de opslag, midden de schuilstal en rechts drie stallen.
[ Afbeelding ]
Is deze bij horsestables vandaan?