Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SandraWierda schreef:Hier gaat het gewoon super goed, 2 inloopstallen van 3x3 met een fjord en kleine haflinger. Voor de stallen gedeeltelijk bestrating en voor de rest zand. Als het heel nat is komen ze gewoon uit zichzelf niet in het zand. Ze eten in de stallen en soms kom ik na een enorme plensbui bij mijn pony‘s en zijn ze beide heerlijk droog, andere keer zeiknat. Ze hebben keuze en maken daar duidelijk dankbaar gebruik van.
[ [url=m/fWJS9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6SxfQL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oC0JSe.jpg]Afbeelding[/url] ]
SandraWierda schreef:Hier gaat het gewoon super goed, 2 inloopstallen van 3x3 met een fjord en kleine haflinger. Voor de stallen gedeeltelijk bestrating en voor de rest zand. Als het heel nat is komen ze gewoon uit zichzelf niet in het zand. Ze eten in de stallen en soms kom ik na een enorme plensbui bij mijn pony‘s en zijn ze beide heerlijk droog, andere keer zeiknat. Ze hebben keuze en maken daar duidelijk dankbaar gebruik van.
[ [url=m/fWJS9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6SxfQL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oC0JSe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marigo schreef:Jeetje…wat een afschuwelijk weer ook vandaag. En ook de droge plekken op onze track kunnen deze hoeveelheden water nu niet meer aan. Ik lig er nu echt wakker van omdat ik denk aan m’n arme paardje en wat ik m aandoe. Als ik een stal had, had ik m per direct daar neergezet.
Schuilstal hebben we, maar ik weet dat ze daar geen gebruik van willen maken![]()
Deken met hals op en voldoende ruwvoer. Maar toch, ik vind dit het grootste nadeel van 24/7.
Meer woelende bezorgde eigenaren?
Marigo schreef:Jeetje…wat een afschuwelijk weer ook vandaag. En ook de droge plekken op onze track kunnen deze hoeveelheden water nu niet meer aan. Ik lig er nu echt wakker van omdat ik denk aan m’n arme paardje en wat ik m aandoe. Als ik een stal had, had ik m per direct daar neergezet.
Schuilstal hebben we, maar ik weet dat ze daar geen gebruik van willen maken![]()
Deken met hals op en voldoende ruwvoer. Maar toch, ik vind dit het grootste nadeel van 24/7.
Meer woelende bezorgde eigenaren?
lies schreef:Wat een ellende he.. Ik begrijp je zorgen, zou ook niet blij zijn als ze nu buiten zouden staan, maar denk dat zij het minder erg vinden dan wij. Heb wel de mogelijkheid om ze op stal te zetten, wat ik dus ook gedaan heb vanavond (en de afgelopen nachten vanwege een zeer zenuwachtige pony door het vuurwerk).
Denk dat je paard zich wel redt, goede deken met hals en ruwvoer moet voldoende zijn.
Je hebt er nu niets aan, maar is het niet een idee om te investeren in een (container)stal voor komend jaar? En paddockplaten op de slechte plekken op de track. Dat laatste ga ik zeker wel doen komend voorjaar, want ik kan er zelf ook amper overheen.
Ik zit me momenteel vooral zorgen te maken of mijn overkapping, die vast zit aan de stal, niet wegwaait
Oh en wat mij helpt is bedenken dat morgen de laatste echt slechte dag is en het daarna wat beter wordt. Dat helpt me in ieder geval het te relativeren.