Karin_deB schreef:Nu 5 jaar de paarden aan huis, achteraf zou ik een hoop dingen anders doen/willen maar goed je leert elke dag wat bij
Vandaar dat we dit jaar wat dingen gaan veranderen/aanpassen.
Wat dat betreft is ons perceel wel ongunstig ..... beste binnen de mogelijkheden.
Heb inmiddels een nieuwe partij hooi gevonden. Had bij meerdere fourages offertes opgevraagd en sloeg echter stijl achterover van de prijzen.
Afgelopen week op vakantie geweest met gezin bij een Alpaca boerderij. Was echt een fantastische vakantie![]()
Nu paar dagen thuis en woensdag vertrek ik naar Ibiza met een vriendinnen voor een paar dagen.
Naar vooruitzicht
Vorige week wilde mn dochter ook weer eens een rondje paardrijden. Kwam er toen achter dat ze echt wel te groot is geworden voor het kinderzadeltje.
Dus gisteren heb ik een Barefoot Arizona Barry opgehaald
Nu nog een singeltje en andere pommel en dan kan ze weer lekker hobbelen af en toe.
Grappig, twee weken geleden was voor mij ook precies de 5 jaar mijlpaal. Dromen mag toch!
Jemig

Klinkt als een heerlijke vakantie! Veel plezier ook met je uitje naar Ibiza.
Kleine meisjes worden groot

Lynn_Nikita schreef:Was mij net weer een ritje. Ik wilde alleen een rondje van 15km met als tussenstop een cafe, maar vlakbij de pauze plek kreeg ik een melding dat er noodweer aankwam.
Helaas, toch maar omgedraaid en in volle galop naar huis. Stonden er ineens 2 auto`s midden op het pad en een paard.
...
De eigenaar van het paard kwam ondertussen ook aan met haar vriend en die is naar huis gelopen met het paard aan een kaptoom wat ik nog in de trailer had liggen. Zal ik binnenkort wel terugkrijgen en dan ben ik benieuwd hoe het met het meisje gaat. Mijn paard vond die graaspauze met lift in de trailer niet erg en ik was blij dat ik droog thuisgekomen ben.
Oef, wat een avontuur... Meisje heeft geluk dat jij eraan kwam en zo lief was om even te helpen

----
@dubbelfun Wat een waterpark bij jou zeg

@Karin succes bij de kliniek
Als ik jullie zo hoor, mag ik blij zijn dat we gespaard zijn in het Noorden. Heb geen drupje gezien. Maargoed ook, want anders wordt het helemaal drama met het weide seizoen... Begint nu weer een beetje te drogen na die heftige buien van het weekend

Vandaag de dierenarts rekening mogen ontvangen van afgelopen maand. Was weer even slikken met twee bezoekjes waarvan 1 in spoedtarief... 95 euro om even langs te komen