biancaaaa schreef:Wij hebben nagedacht over pensionklant erbij, dat zou handig zijn omdat ik er maar 2 heb staan. Maar hoor bij een vriendin alleen maar ellende en ik zit eigenlijk niet te wachten op steeds mensen op mijn erf dus misschien zelf er maar een derde bij en dan een bijrijder (die op afgesproken dagen komt). Als je gaat rekenen (voor 1 extra paard) sta je ook echt voor heel weinig te werken.
Maar eerst even afwachten hoe mijn zwarte het doet na 4 weken omeprazole, of verdere behandeling nodig is en of het nog realistisch is om met hem te “sporten”.
Duur voer is hier bekend. De brokken van mijn maagpatient kosten inmiddels €45 per zak. En daar komen nog Pavo Vital en zak fibrebeet per week bij. Op dit moment (geen weidegang) zit ik ook al op €150 hooi en stro per paard per maand.
Ik heb om dezelfe overweging uiteindelijk voor een pensionklant gekozen. Daarbij moet ik zeggen dat ik redeijk "streng" ben

Ik wil ook geen vrienden/vriendinnen/kennissen/familei e.d. op het erf. Dat hebben we vooraf afgesproken en ze appt elke dag hoe laat ze komt

Maar ik heb mijn oudje van 25 en mijn merrie van 10. Merrie gaat volledig in de stress als ze alleen is, dus ik heb geen andere keuze.