Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zoefie schreef:Ik meld me ook maar weer eens....af en toe lees ik nog wel mee maar ik reageer vrij weinig![]()
Een vraagje voor degene die een kieper gebruiken om de mest weg te brengen....
Ik ben aan het uitzoeken welke we willen nemen. Maar we moeten de volle aanhanger een stukje wegduwen voordat we hem achter een auto kunnen hangen. Nu wilde ik een enkelasser handkieper, maar de verkoopmeneer adviseerde me om een dubbelasser te nemen. Hij vertelde dat een enkelasser gewoon niets is. (ik heb nu ook een enkelasser maar zonder kiepfunctie en de mest er vanaf scheppen is gewoon heel zwaar)
in vergelijking met die automatische. Heb je alleen automatisch of ook de handbediende optie erbij? Mijn aanhanger staat id regen en de verkoper zei dat je dan beter de handbediende kunt nemen.
Gaat maar door.
gaan we de bakverlichting op een aparte groep zetten en geen extra kast aansluiten als 1e poging.
Ik ben toch voor de acrylnagels gegaan met lakje om op kantoor toch altijd enigszins toonbaar te zijn hahahaha
ClaudiaHS schreef:Ik ben ook een avondmens.
Ik sta ook rustig om 1u nog met lint te klooien haha.
Voor werk moet ik vaak om 5.30 opstaan.
Ik vind dat oprecht vreselijk![]()
Puck en Rocky staan nu te koop op mp.
Echt al best veel reacties.
Reageer overal netjes op.
Krijg verschillende meest uiteenlopende biedingen en als ik dan vraag of ze willen komen kijken.....silence
Eerste bericht in "het nieuwe topic", op pagina 17 haha. Laatste weken flink bezig geweest om het huis leeg te maken voor de verbouwing. Wij zijn vorige week verhuisd naar ons schuurtje, niet heel primitief hoor, er zit een fatsoenlijke kachel, een badkamer en keuken in. Eigenlijk best prima. Nu alle ruimte om het huis op te lappen. Ze zijn begonnen met isoleren van het achterhuis. Veel uitzoeken maar wel allemaal erg leuk.

stond vroeger altijd op zaterdag voor 8 uur op stal om uit te mesten. Als ik thuis kwam, werd mijn man wakker