Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mizora schreef:Zo veel mogelijk met druppelslangen werken zodat het in de grond komt in plaats van op het blad en 's avonds sproeien op de plekken waar er niet met druppelslangen gewerkt kan worden. En er zit verschil tussen je tuin dood laten gaan en je tuin optimaal vochtig houden. Veel planten kunnen best wel wat krapte hebben, dus dan alleen het hoognodige sproeien.
gohya schreef:Klimaatverandering is gewoon normaal om de zoveel miljoen jaren.
De mens helpt het wel te versnellen.
Ik ben echt benieuwd of het gras straks nog wel groen gaat worden,of echt dood is. Veel bomen leggen ook al het loodje hoorde ik vanmorgen.
superpony schreef:O, ja dat viel me net ook op. Onze paddock heeft ene grote open zandvlakte en ik heb daar echt nooit problemen, maar hij begint nu echt heel zwaar en mul te worden om met de kruiwagen doorheen te gaan.
Janine1990, super als je dat zo kan regelen, maar dat kan nooit voor iedereen.Wij zijn zoekende naar een huis met grond en gaan dan kijken wat we daar in de buurt eventueel kunnen in de toekomst. Sowieso wil ik veel groter kunnen inkopen.
Janine1990 schreef:Ben benieuwd of jullie paarden ook meer jeuk hebben dan andere jaren? Eigenaar van mijn paard belt net of ik een rambo deken voor mijn paard kan halen. Gisteren al goed gewassen ivm vele plekken.
Geen eczeempaarden, geen dazen (veel zwaluwen). Wel veel vliegen.