Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
salamaleque schreef:assebassie schreef:Nou ja ik ben nu echt wel teleurgesteld in de paardenkamp. Ik ben 5 jaar donateur, heb veel spullen gedoneerd, paar x naar een open dag geweest. En… vorig jaar door een sterfgeval in gezin helemaal vergeten te betalen, helaas geen automatische betaling.
Ik kreeg wel altijd de nieuwsbrieven en verdere info, vrijdag weer jaarverslag.
Maar geen link of inschrijf formulier. Contact opgenomen, en tot mijn verbazing kan ik dus niet inschrijven omdat ik een x vergeten ben te betalen, balen, niks aan te doen volgens hun , snap ik maar ik vind dit wel erg rechtlijnig.
Ze zijn nu wel een donateur armer, is niet belangrijk lijkt het. Jammer.
Hier ook ongeveer zo’n zelfde verhaal. Jaren donateur met een automatische betaling en soms iets extra’s zoals laatst toen er een oproep was voor donaties voor wolvenwerend hekwerk. November 2024 nog een mailtje gehad met mijn plaats op de wachtlijst. Dit jaar niet, na contact opnemen bleek dat ik te weinig betaalde om op de wachtlijst te kunnen blijven staan. Ik had communicatie daarover gemist en ze hebben mijn paard van de wachtlijst gehaald. Aangegeven dat ik dat enigszins rechtlijnig vind maar we gaan er niet uitkomen dus donateurschap opgezegd. Het was ook een beetje de manier waarop dit allemaal ging. Kennelijk niet belangrijk voor ze …
imaudy schreef:Sure_lee schreef:Ik zou nu wel donateur worden want de tijd dat je donateur bent telt mee voor de plaatsing op de wachtlijst.
Ik zie dat je zelf kunt weten hoeveel je doneert. Als je over 10 jaarop de wachtlijst wilt hoeveel is voldoende om
per jaar te doneren? Ik dacht zelf aan 30 euro per jaar?
assebassie schreef:Nou ik vind de communicatie rondom wachtlijst enz ronduit slecht.
xLoki schreef:Kkkaren schreef:Ik heb je de link gestuurd Lieser
Wil je hem mij ook doorsturen? Ik ben donateur, maar geen mail gehad…
assebassie schreef:Wat ik slecht vind aan de communicatie over de inschrijving op de wachtlijst is dat er verschillende dingen gezegd worden over de regels die iedereen zou moeten weten. Die dus nergens te vinden zijn. En dat er gezegd wordt regels zijn regels en er geen begrip of overleg mogelijk is hierover.
Of ik nog moeite ga doen voor feedback naar hun toe moet ik even over denken. Misschien om te voorkomen dat anderen hier ook tegen aan gaan lopen.
Verder blijf ik positief hoor, het blijft een prima plek voor oude paarden.
salamaleque schreef:Ik heb precies hetzelfde. Op mijn vraag of er dan in 1 jaar de minimale donatie was verdubbeld om je plaats op de wachtlijst te behouden, kreeg ik ook geen duidelijk antwoord.
Hele mooie plek voor je oude paard maar dit was een beetje rommelige toestand.