Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BernetteO schreef:Nou ja, aan huis heb ik ze dus ook niet echt. Heb ontzettend geluk met lieve schoonouders en een moeder die mijn passie voor Ijslanders deelt, waardoor we de kosten kunnen delen. Anders had ik het zeker niet gered. Ik doe momenteel het meeste zelf, mams druk met werk enzo.
Ik studeer momenteel Scheikundige Technologie, zit nu in mijn laatste jaar. Druk met afstuderen en straks nog een bedrijfsstage van 3 maanden. De baankansen zijn gelukkig enorm goed
Antheman schreef:karev schreef:Oh dat is ook heftig tinky!
Antheman Hoe heet jou fjord officieel nog maar? Heb het wel geweten maar kom er ff niet op.
Bij mij heet hij Floki.![]()
Dat betekent heldhaftige Viking.
PPPeet schreef:Over make-up gesproken.
Laatste was de loonwerker 's ochtends vroeg de sloot aan het uitmaaien (lees om 7 uur). Rond die tijd loop ik altijd buiten in mijn pyamabroek, kaplaarzen een houthakkers overhemd van mijn vriend maatje XXL met de paarden te slepen etc. Had hem natuurlijk netjes gegroet en zag hem wel kijken. Half uur later liep ik weer buiten maar gestyled op hakken klaar om te gaan werken. Zegt die kerel: Je kan wel zien dat je zus meer van het buitenleven en paarden houdt dan jij![]()
![]()
Yontheke schreef:HiFive5 schreef:Ik meld me ook. Ik heb er twee aan huis staan waarvan 1 drachtig. Momenteel geïnvesteerd in piste verlichting . Nu geen geklungel en gehaast meer om voor de donker de paarden te kunnen rijden ! Nu zou het wat minder moeten regenen in belgie en ik ben een tevreden persoon
Waar zit je ergens in België HiFive5?
kristelhans schreef:Tinky, inderdaad heftig, je komt echt altijd super opgewekt en positief en humoristisch over hier dus dat vind ik knap!Zal niet altijd makkelijk zijn om te accepteren dat je minder kunt dan je wilt.