Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kristelhans schreef:En net mijn eerste bevroren keutels van bevroren grond schep-ervaring gehad..Ik dacht, dat schuif je zo op de mestboy maar dat viel nog best tegen.. in het donker.. moest nog even aan de kruiwagen van Shirley denken!
kristelhans schreef:Haha herkenbaar. Eerst harkje naar de filistijnen, dan een schop er tegenaan en zelf blauwe tenenEn net mijn eerste bevroren keutels van bevroren grond schep-ervaring gehad..Ik dacht, dat schuif je zo op de mestboy maar dat viel nog best tegen..
avaluna schreef:Had geen idee, wist niet eens dat er tegenwoordig zulke mooie complete systemen zijn. Hier is het een bij elkaar verzameld systeem: pomp van Grundfos, schakelding van Hager en verwarming kon ik niet ontwaren. Wel solide kennelijk, want het werkt al 18 jaar probleemloos. Aanleg was een aderlating, maar zeker de moeite waard. Misschien wel in mijn top 3 van slimme dingen voor paarden aan huis.@koeke: hahaha, hier ook met niets begonnen en inmiddels wordt het langzaam echt luxe. Weet je misschien welk merk rondpompsysteem hebben? Zie veel Lister en Suevia.