Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) mensen om je heen, maar anderzijds kan dat 'alleen met je paarden' ook erg leuk zijn.. maar snap je gevoel helemaal! 

We vullen elkaar ook enorm goed aan en zitten echt op dezelfde golflengte, wat erg fijn werkt
En haha, idd, heel andere constructie.. vermoedde al dat je er niets mee zou zijn 
Maar de technische 'plannen' zeg maar laat ik aan de mannen over
Ik zal wel mee helpen uitvoeren
Omheiningen zetten oid draai ik inmiddels mn hand niet meer voor om. Vind heerlijk, maakt je dubbel trots
En een heleboel was hier al gedaan, dat is ook wel echt een geschenk, vooral de rijbak! 
vind het ook fantastisch hoe goed ik mn weg al ken in de plaatselijke (immens grote) doe het zelf zaak zeg mr. En altijd grappig om die 'stoere mannen' in werkkledij te zien kijken van: 'wow' hilarisch vind ik dat.. zo plots een blik krijgen van bewondering omdat je daar als 'vrouw' gereedschap e.d. komt halen en nog goed weet wat je nodig hebt en waar het ligt..
maar ik vind dat juist leuk en helemaal tof als je dan achteraf bedenkt: dat heb ik toch mr mooi gedaan.. 
Net in de auto terug van een familie-uitje alles bijgelezen en de foto's gekeken, zitten echt mooie dingen bij en vooral zo leuk om te zien hoe iedereen het weer een beetje anders doet en hoeveel dingen iedereen hetzelfde doet.
Ik dacht, dat schuif je zo op de mestboy maar dat viel nog best tegen.. in het donker.. moest nog even aan de kruiwagen van Shirley denken!
kristelhans schreef:En net mijn eerste bevroren keutels van bevroren grond schep-ervaring gehad..Ik dacht, dat schuif je zo op de mestboy maar dat viel nog best tegen.. in het donker.. moest nog even aan de kruiwagen van Shirley denken!
Mestboy was bij ons een 'slechte' investering. Net als de plastic mestvork (18 tands). Nu helemaal gelukkig met mijn 18tands metalen mestvork en laarzen met stalen neuzen
De rest was niet winterbestendig
kristelhans schreef:Haha herkenbaar. Eerst harkje naar de filistijnen, dan een schop er tegenaan en zelf blauwe tenenEn net mijn eerste bevroren keutels van bevroren grond schep-ervaring gehad..Ik dacht, dat schuif je zo op de mestboy maar dat viel nog best tegen..
avaluna schreef:Had geen idee, wist niet eens dat er tegenwoordig zulke mooie complete systemen zijn. Hier is het een bij elkaar verzameld systeem: pomp van Grundfos, schakelding van Hager en verwarming kon ik niet ontwaren. Wel solide kennelijk, want het werkt al 18 jaar probleemloos. Aanleg was een aderlating, maar zeker de moeite waard. Misschien wel in mijn top 3 van slimme dingen voor paarden aan huis.@koeke: hahaha, hier ook met niets begonnen en inmiddels wordt het langzaam echt luxe. Weet je misschien welk merk rondpompsysteem hebben? Zie veel Lister en Suevia.

)