en ikea is meteen zo ver

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hippepony schreef:Kan het kwaad als je in de manen van je paard vlechten maakt en die laat zitten? Mijn vz shet heeft het altijd erg warm op de hals onder die dikke zwarte manen.
unihorses schreef:Veulen84 schreef:Mag ik een uitleg over hoe je dat hartje in de staart maakt?
Baby stapjes want ik ben een enorme klungel.
zal het binnenkort wel filmen ( zaterdag of zondag )
Veulen84 schreef:unihorses schreef:
zal het binnenkort wel filmen ( zaterdag of zondag )
Was dit toevallig nog gelukt? Heb hier van de week mee zitten spelen. Maar bij het terug om hoog vlechten gaat het steeds mis. Glippen de haren er steeds uit en word het nogal een zielig geheel.
Ben echt heel benieuwd of iemand er een goede uitleg voor heeft.
unihorses schreef:BianCatjee schreef:jeetje jou merrie is lang hengstig.. is ze niet gewoon alweer hengstig
alweer/nog steedsin de zomer gaat het meestal 2-3 maanden door, en dan een paar dagen rust, en dan weer 2 weken , en dan komt er in de winter regelmaat. week hengstig, week niet, week hengstig
BianCatjee schreef:unihorses schreef:alweer/nog steedsin de zomer gaat het meestal 2-3 maanden door, en dan een paar dagen rust, en dan weer 2 weken , en dan komt er in de winter regelmaat. week hengstig, week niet, week hengstig
oh lekker dan.. ben ik blij met mijn paardje die netjes om de 3 weken hengstig word
(hopelijk nu niet meer i.v.m dracht!)
sannetjes schreef:oh wat een leuke vlechten allemaal hier!helaas heeft mijn welsh de helft van haar manen afgeschuurd en moest ik t bijknippen
om t mooi te houden dus met haar invlechten word niks, maar ik heb ook een shetje met hele dikke manen!![]()
[ Afbeelding ]
dit is een matje. ik zal proberen nog meer foto's te plaatsen als ik die heb
unihorses schreef:BianCatjee schreef:jeetje jou merrie is lang hengstig.. is ze niet gewoon alweer hengstig
alweer/nog steedsin de zomer gaat het meestal 2-3 maanden door, en dan een paar dagen rust, en dan weer 2 weken , en dan komt er in de winter regelmaat. week hengstig, week niet, week hengstig