Mavelle schreef:Misschien heb ik het gemist, maar waarom moet zij jouw omheining eruit halen?
Er staan toevallig paarden in de wei, voor de afgesproken datum

Touwhalstertje omdoen, vastzetten, haar smsen en weghalen, snel klaar mee.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSlvna schreef:Mavelle schreef:Misschien heb ik het gemist, maar waarom moet zij jouw omheining eruit halen?
Er staan toevallig paarden in de wei, voor de afgesproken datum![]()
Touwhalstertje omdoen, vastzetten, haar smsen en weghalen, snel klaar mee.
rakkertjuuhh schreef:oo ik snap hem yvonne!
als ik jou was had ik haar gebeld,waneer ben je bij de wei..
dan en dan.. zeg je ik wil omheining terug.. doet ze het niet.. had ik zo die witte paaltjes die jij ingezet,waar de palen stonden zo dat paard wel veilig ergens achter staan. en niet weg kunnen.
maar zij wel wat anders neer moet zetten.
Je moet op je knieen voor je eigen spullen.. beetje banketstaaf vind ik.. succes!
anne_bento schreef:Wow, ik heb best bewondering voor jou engelengeduld.
Ik begrijp dat het een rot situatie is. Je zet die paarden ook nier zo los en trekt je omheining eruit.
Toch had ik op mijn strepen gestaan hoor.. Ik had persoonlijk een datum gesteld waarop je sowieso je omheining komt halen, of er nu paarden staan of niet.
Strotouwtje mee, paardjes vast zetten en ophalen die hap.
Ze weten inmiddels heel goed dat jij de omheining niet weghaalt als er paarden instaan, laat ze maar eens zien dat je toch echt je omheining terug wilt. Als het mensen met een hart voor dieren zijn dan zullen ze snel genoeg naast je staan hoor!
Hoop voor je dat het opgelost wordt, maar ik heb het vermoeden dat her er uiteindelijk op uit draait dat ze omheining blijft staan en er niet voor betaald gaat worden.
Succes!