Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
:papagroom schreef:stel je wilt een modaal inkomen verdienen ,en je hebt plaats voor 30 paarden....dan moet je al bijna 100 eurie ex btw per paard aan winst hebben
tel daar bij op voer,strooisel,huisvesting,land etc en je ziet dat alles beneden de 250 spot goedkoop is
Ze weten snel wat kan en wat niet.poes schreef:Wat een onzin dat je niet meerdere paarden tegelijk kunt buiten zetten... Ik ken een stal waar de weg van en naar stal heeel paardproof is afgezet, daar gaat smorgens alles open en lopen ze alle 25 rustig naar het land. S avonds net zo, geen geloop of niks, rustig elk naar de eigen stal.
Ikzelf deed op stal geregeld 3 paarden tegelijk binnen of buiten zetten, aan alleen een touwtje elk, en nooit problemen, hoogstens wat gestuiter naast mij en beetje goochelen bij het uithalen van het derde paardZe weten snel wat kan en wat niet.
Ook hier was alles afgezet en amper mogelijkheid tot bezeren. Want mogelijkheid is er altijd natuurlijk.

Nicolletje schreef:Het meest dramatische wat ik heb meegemaakt in 15 jaar is dat een paard de verkeerde box in liep.
Lovely schreef:Poes, het is een onveilige manier van met andermans paarden omgaan en dat hoor je als pensionhouder dus niet te doen.
Lovely schreef:Het gaat helemaal niet om een mening, het namelijk gewoon in de wet en als een pensionhouder die aan zijn laars lapt, voert hij wanbeleid en dat kan hem zijn inkomsten kosten.