Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pellie schreef:ik zweer bij de kunststof vork van de welkoop... die is echt supersterk!!
ik heb vandaag wat zakken van allspan gehaald, tarwestro pellets...
madam X, ik zag de zakken bij de welkoop en heb er toen voor de test wat gehaald. toen ik op bokt verder keek dan mijn neus lang was, zag ik idd ook dat iedereen volop aan het proberen is geslagen![]()
als je het nergens ziet ben je ook niet bewust van een produkt. waar ik het vanmiddag weggehaald heb, heeft het ook helemaal achterin de opslag liggen, waar je normaliter niet komt als klant. het liep niet snel zeiden ze... ik dacht nee vind je het vreemd als het hier ligt
Citaat:mits men niet meer afhankelijk is van de gangbare mestophalers.
POLLO schreef:Imker hoe lang lag dat vlas in de box?
En met hoeveel zakken ben je dan begonnen?
Nee is moeilijk te zeggen nu al. Alleen heb ik een vermoeden dat het zo is.
Hoe lang deed paard 1 met zijn vlas stal?
imker schreef:Dan zal ik wel een pietlut zijn. Ik hou van lekkere schone stallen, dus iedere dag uitmesten (soms wel 2x als ze de hele dag binnen moeten blijven) vind ik normaal...
imker schreef:Dan zal ik wel een pietlut zijn. Ik hou van lekkere schone stallen, dus iedere dag uitmesten (soms wel 2x als ze de hele dag binnen moeten blijven) vind ik normaal...
dobbel schreef:is dat zo, nou aan strond heb ik dat niet hoor, maar het is echt de plasbende die het zo smerig maakt. drollen liggen op een hoop en is vrij makkelijk weg te scheppen hier. maar die nattigheid. geloof nooit dat dat bij deze merrie werkt om te laten liggen. omdat ze altijd op exact de zelde plek plast.
ik heb een gesloten betonnenvloer als bodem.
imker schreef:Fitz, bij verzadiging ga ik wel de natte plek eruit halen en dan maak ik het bed weer egaal.