Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BoRo schreef:Even iets heel anders, bosmaaiers. Ik heb heel benieuwd naar jullie ervaringen. Ik had deze op het oog. https://www.coolblue.nl/product/775255/ ... 232-d.html
Relatief goedkoop, 169 euro. Iemand wellicht ervaring met deze of tips voor een andere?

Nog geen rupsen gezien, ben benieuwd... 

En zo waren mijn mannen weer met z'n tweetjes over, hoe we ook begonnen zijn. Nu kwam ik van de week in contact met een vrouw die niet meer voor haar 2 meiden kon zorgen.. dus nog verdrietig van het verlies, toch deze twee meiden opgehaald en dat maakt me toch weer erg blij
En de mannen vooral ook
Onze knapperds:

Hopelijk kunnen ze snel wennen...
Komen wel beide bij dezelfde fokker vandaan, maar niet uit hetzelfde nestje. We hebben 3 hokken, de dames nu in het midden en de mannen aan weerszijde. De mannetjes nu dus helaas nog alleen, maar zodra ze gecastreerd zijn gaan we alles mooi koppelen
En maken we nog een grote ren aan de volière vast. Tot het stenen muurtje achterin, achter de put.

Waar willen jullie heen?!

Lijkt me zo leuk om zo'n teletubbie paradijs voor ze te maken daar haha met zo'n heuvel en tunnels
Wie weet in Canada weer