Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Mooi!
Load je ze via je telefoon? Dat gaat heel makkelijk nml. Via laptop/ pc weet ik t ook niet
Lynn_Nikita schreef:Ondanks dat ik eigenlijk naar een quad aan kijken was, omdat al een quad die had en kende en ik dacht dat dat voordeliger was toch bij een mini tractor uitgekomen. Maar quads zijn ook belachelijk duur en met het budget iets te verhogen kwam ik op een mini tractor uit wat eigenlijk functioneler is. Mijn zoon moet ik dan iets op verzinnen of die blijft op de huidige quad rijden ondanks de kleine mankementen. ( Of die leert tractor rijden en kan die zijn spel farm simulator in het echt uitvoeren )
Nu nog even doorsparen voor een mini frees en heb ik alles wat ik zocht.
Ik heb nu een palletvorken ding, mijn sleep die ik ook bij auto en quad kan gebruiken, maar met iets eraf halen ook op de tractor en de laadschep.
Nu nog ontdekken en leren wat ik er allemaal mee kan
[ Afbeelding ]
Gisteren na lange tijd de Spanjaard in de bak gereden. De eerste 10 meter richting de struiken van de buren was weer heel veel spanning en bijna verzet dus afgebogen en het kleine rondje waar die wel fijn liep steeds uitgebreid. Als ik hem doorpush die kan op is het stilstaan, omhoogkomen en willen wegrennen en is die volledig over de zeik. Vandaar de keuze weg bij spanning, ontspannen en dat uitbreiden, veel praten en belonen ook omdat ik dan zelf meer ontspan.
Uiteindelijk toch 25 min. kunnen rijden zonder al teveel spanning of wegschieten.
ik heb nog steeds geen idee waarom hij zoveel spanning opbouwt in deze rijbak, ik vermoed omdat aan 2 kanten bos is en veel struiken zijn waar af en toe ook mensen lopen en hij echt bang is dat er iets uit de struiken kan schieten. Aan de open zijdes is dat namelijk veel minder en de keren dat ik naar de manege ging was hij ook veel relaxter.
Het gekke is dat ze er overdag ook lopen en dan lijkt er niks aan de hand te zijn.
MarjanB schreef:En idd ln heel mooie trekker! Wil dr ook wel zo 1. En stom hè dat als ze er gewoon overdag lopen er niks aan de hand is en als je er op zit ineens drama.
We hebben 9.000m2 waarvan denk ik 2500 meter tuin wat grotendeels gras is. Aan de andere kant van het huis hebben we wat fruitbomen gezet. Wil daar ooit nog een groente tuin maar goed dan moet ik denk ik nog wat minder gaan werken![]()
Hoeveel uur werken jullie eigenlijk? Ik nu 36 uur en kantoor is ver weg dus ben twee dagen in de week vaak rond 18.30 thuis. Merk dat het met de tuin en de paarden allemaal best krap is en we gaan eerdaags weer de verbouwing in. Gelukkig is het lekker lang licht nu.
greendragon schreef:Mijn ponyzoektocht is inmiddels beëindigd. Afgelopen week een Welshje opgehaald, ervaren menpony. Dus ik heb nu 3 pony's staan. Met deze pony hoop ik binnenkort mooie km's te gaan maken! Heel blij mee...
joyce83 schreef:Paarden aan huis staat bijna voor veel uren werken en druk hebben. Hier niet anders hoor.
Ben druk bezig met vanalles, moet de tijd om krijgen. We gaan vanmiddag kennismaken met een herplaatser (hond). Was niet de planning maar kwam op ons pad. Via de fokker van onze Engelse Springer wordt een 3 jarig teefje herplaatst. Op zich zonder rugzakje, maar door ziekte eigenaar. Als het vanmiddag klikt tussen ons, hond, hond en onze hond en de herplaatscommissie ziet ons dan ook nog zitten krijgen we er eentje bij. Half jaar na inslapen van onze boxer.
MarjanB schreef:En idd ln heel mooie trekker! Wil dr ook wel zo 1. En stom hè dat als ze er gewoon overdag lopen er niks aan de hand is en als je er op zit ineens drama.
We hebben 9.000m2 waarvan denk ik 2500 meter tuin wat grotendeels gras is. Aan de andere kant van het huis hebben we wat fruitbomen gezet. Wil daar ooit nog een groente tuin maar goed dan moet ik denk ik nog wat minder gaan werken![]()
Hoeveel uur werken jullie eigenlijk? Ik nu 36 uur en kantoor is ver weg dus ben twee dagen in de week vaak rond 18.30 thuis. Merk dat het met de tuin en de paarden allemaal best krap is en we gaan eerdaags weer de verbouwing in. Gelukkig is het lekker lang licht nu.