Wel veel om bij te lezen dus ik heb het een en ander gemist.
Hier vanochtend in de voorste wei de bomen afgezet zodat de paarden binnenkort verweid kunnen worden. Zag dat een van mijn vorig jaar geplante bomen de laatste storm niet helemaal heeft overleefd. De top is afgebroken maar de onderkant leeft nog dus ik laat hem maar staan. Wie weet blijft hij het doen. De rest begint allemaal al met uitlopen. Behalve de net geplante populier, die is nog niet zo ver.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
De rest blijft mooi op afstand als hij zo bezig is
Ik vraag me af of Jasmijn het niet te koud krijgt zo kaal en zonder deken ?? De gevoelstemperatuur is maar 11 graden tenslotte .
Maartje_M
Geplaatst: 26-03-21 15:12
Mooi plaatje Jolijn!
Ik heb deze week de masterclass van horse in mind gevolgd en nu allemaal nieuwe ideetjes vanmorgen al een stenen plekje met de Himalaya gemaakt, maar ik heb ineens een briljante plek voor een poel bedacht. Zorgt wel voor dat heel mijn huidige ‘opzet’ aangepast moet worden, dus ik moet even goed gaan tekenen en nadenken hoe we dat gaan doen Onze nieuwe lik-bar en mineralenbuffet weer gevuld. De kinderen waren druk geweest met bloemen plukken
Anoniem
Geplaatst: 26-03-21 15:14
neile schreef:
Heb je die poel zelf uitgegraven? Superleuk!
De loonwerker ja!
Daarna ging Aurelia, die schrok van de diepte dus was er ook zo weer uit
Oooh superleuk Maartje! Die gaat op mijn wishlist!
Mineralenbuffet hebben we al een tijdje en dat vinden ze echt heel leuk! Ik vul hem een soort van sporadisch met afwisselende dingen dus ze moeten altijd even komen neuzen of er wat lekkers te halen valt hahaha
DubbelFun
Geplaatst: 26-03-21 16:46
@maartje: wat leuk zo'n mineralen buffet
Ik vond nog een stukje fleece en per ongeluk had het nog een leuke kleur ook, dus met naald en draad even in in elkaar geflanst. Zo even passen en kijken waar er nog wat aanpassingen nodig zijn. Sowieso moet er nog een staartriem aan
Ze vond het wel wat, al knetterde het wel wat toen ik hem weer af deed
Overigens hoefde je haar niks meer te vertellen toen het hekje open ging en ik zei 'lopen maar'... ze was er eerder dan Boon Het is niet veel, maar alle gras is welkom ! Hier liepen vroeger de cavia-beren en ze gaan er bij de stallen in en dan waar ik sta weer uit.
@belker: nee hij hangt niet écht tegen het stroom. De stroomdraad is daar van elektriciteitskabel, dus er 'lekt' niets en ze kunnen er ook niet per ongeluk tegen aan komen
Belker
Geplaatst: 26-03-21 17:39
DubbelFun schreef:
@belker: nee hij hangt niet écht tegen het stroom. De stroomdraad is daar van elektriciteitskabel, dus er 'lekt' niets en ze kunnen er ook niet per ongeluk tegen aan komen
Dank je wel .
Maartje_M
Geplaatst: 26-03-21 17:43
xXutopiaXx schreef:
Wat leuk Maartje!! Ik was natuurlijk weer te laat met het zien van die masterclass Dus ik kijk wel met jou mee wat je allemaal gaat verzinnen haha
Met een zwartje kun je een hoop felle kleurtjes hebben Ik heb van de week bij de Welkoop met zo'n veelkleurig regenbooghalster in mijn handen gestaan... moest mezelf echt inhouden
We zijn al eens tijdens corona daar geweest, toen er nog een max. aantal bezoekers-regel was.. dat was ook écht een verademing!! Maar toen zat er geen tijdsdruk achter Nu moeten we nog gaan prioriteren op onze spulletjes ook Of een wandelroute maken hahaha
Heb twee foto's ontvangen van onze shoot in de sneeuw Had nog niet eerder de tijd gehad om mijn selectie door te geven.. dus nu in de lente lekker nog ff sneeuw kijken Ik ben zo trots op m'n zwarte parel