superpony schreef:Karin, hopelijk helpen de netten. Denk wel dat het best zwaar wordt als ik kijk naar mn emmertje eikels elke dag.
Snoeien helpt alleen als ze zo staan dat het dan niet meer jou kant op waait denk ik? Hier staan de eiken van de gemeente aan het pad en alles valt over het pad onze paddock in.
De eiken op het erf die bij onze stallen en opslag stonden zullen wel veel blad en eikels schelen.
De eigenaar had hier mollen klemmen op het weitje en schiet ze. Nu nog niks gezien en weet niet of we er wat aan doen.
Wel veel konijnen hollen. We gooide ze steeds dicht en dan was het probleem even weg. Eentje was elke dag steeds weer open, dus hebben we maar prkipaaltjes en lint omheen gezet. Eigenaar schiet de konijnen, maar ik heb maar niks gezegd.
HOeveel mensen hebben een huis met agrarische bestemming omgezet naar woonbestemming en hoelang duurde dat?
Ons huis is omgezet van agrarisch naar wonen en daar is veel tijd over heen gegaan. Hangt ook erg af van de gemeente vermoed ik...
Wij hebben een erg hardnekkig konijnenholingamg en die wordt steeds groter, maar die is ook wel erg link ook voor mezelf, denk bijna 0.75 meter diep. Is nu maar weer afgezet.