Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zidore schreef:ZO!! Eindelijk alle 157 pagina's doorgelezen!! Kijk er nu onderhand scheel van, maar vond het wel interessant hoor!!
Vond ditwel een mooie oplossing en die met die rengenton en rubberenmat ook, maar die kon ik niet meer vinden (gek hoor met 157 blz..
) maar toen kwam ik wel hier op [VSW] Eigen hooiruif maken voor ca. €20,- (inclusief foto's) en dat komt op hetzelfde neer. oh en later ook nog deze [VSW] hoe voer jij ruwvoer ......... hooinet /ruif / bak.......? en daar staat ook wat ik zocht
Toch zie ik de meeste met hooinetten in de weer, is dat beter dan die hooibak??
Hier helaas geen PP een paar mensen op stal geloven er niet zo in, vinden het maar onzin en willen alles ouderwets. Wat zou ik kunnen doen om ze te overtuigen dat het beter voor je paard is? Of welke onderdelen van een PP kan ik aan ze verkopen??
Dyonne schreef:Ik moet nogal een eind lopen, dus dan is twee emmers tegelijk wel meer dan een gieter. Maar goed, dat is persoonlijk.
Volgens mij zijn het wel de juiste netten, hoewel ik ze wel groot vind voor een kleine maat net.
Misschien werken ze wel heel fijn hoor, ik heb ze dus nog niet uitgeprobeerd, gister pas binnen gehad.
Dus daarom ben ik wel benieuwd naar de ervaringen ermee, ook qua maaswijdte.
Buitenzinnig schreef:Misschien een enorm dom idee, maar wanneer je aan zo'n grote water kubus kunt komen (kan 1000 liter in) En je zet dat ding op een pallet en zet er dan nog eens veel isolatiemateriaal omheen (uit de bouw...polystireen platen, isolerende dakbedekking, zoiets) kan je die kubus lange tijd vorstvrij houden en dan is het alleen even pielen om te zorgen dat de uitloop vorstvrij blijft.. dat is te doen met een thermoskannetje warm water..... het is het principe van de koelbox, maar dan een tikkeltje groter.