Karin, komt vast goed! Ik ben gisteren ook alleen op pad geweest naar de kliniek en vind t eigenlijk wel chill. Had alleen t voor deurtje van de trailer niet goed dicht en daar kwam ik gelukkig nog op een wat rustigere 80km weg achter.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
greendragon schreef:Gisteren heb ik mijn oude merrie in moeten laten slapen. Ze is deze maand 30 geworden, dus een prachtige leeftijd, maar wat zal ik haar gaan missen.![]()
Gisterochtend vond ik haar zwalkend in de bak en, ondanks medicatie, werd dit later op de dag alleen maar slechter.
Denk aan een extremere vorm van sidewinder syndroom; ze liep eigenlijk alleen maar rondjes om de voorhand, haar heup viel steeds naar links, waarbij ze continu moest corrigeren. We hebben nog tijden staan duwen tegen die heup zodat ze even de rust had om te drinken en een lekker maaltje te eten. maar ze stond te zweten, te trillen op haar benen. Meerdere DA's om advies gevraagd, maar het was eigenlijk wel duidelijk.
Einde van de dag de knoop snel doorgehakt en haar laten gaan; mijn lieve oude dame..
Ik heb er, ondanks het verdriet, vrede mee. Het was haar tijd om te gaan en ik wist dat dit er aan zat te komen, de voortekenen waren al een tijdje aanwezig...
Bennie-pony is er inmiddels wel rustig onder, maar loopt natuurlijk steeds te hinniken nu hij helemaal alleen staat. Mijn nieuwe dilemma...