Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ethelate schreef:@Azmay, wel een gecheckt op PPID?
Mijn merrie had totaal geen uiterlijke kenmerken, maar wel ineens spierverlies zonder aanleiding. Was voor mijn DA aanleiding om eens te testen. En dubbel boven de grens waarde.. Achteraf, ze had steeds rare onverklaarbare ontstekingen, dan weer maagzweren, iedere x iets zeg maar. En sinds een jaar op prascend en nergens last van.
superpony schreef:Azmay, staan ze op gras? Misschien eens je bodem testen? Ze kunnen ook vit E tekort hebben bijvoorbeeld. Zomers kan dat goed gaan door gras, maar 's winters kunnen ze dan wel een tekort hebben. Houdt ze zich goed warm op ruwvoer? En geef je magnesium?
Mizzmontana, fijn dat je het weet. Is het de eerste keer dat ze het doen?
MiniMeLona, balen dat het zo vaag is. Misschien gewoon ook wat tijd geven.
Karin, ideale oplossing. Ik las dat een varkensopvang in Valthermond 15ct per kilo betaald en het graag wil hebben, hahahaha Ik had rijk kunnen zijn inmiddels
superpony schreef:Azmay, staan ze op gras? Misschien eens je bodem testen? Ze kunnen ook vit E tekort hebben bijvoorbeeld. Zomers kan dat goed gaan door gras, maar 's winters kunnen ze dan wel een tekort hebben. Houdt ze zich goed warm op ruwvoer? En geef je magnesium?
Mizzmontana, fijn dat je het weet. Is het de eerste keer dat ze het doen?
MiniMeLona, balen dat het zo vaag is. Misschien gewoon ook wat tijd geven.
Karin, ideale oplossing. Ik las dat een varkensopvang in Valthermond 15ct per kilo betaald en het graag wil hebben, hahahaha Ik had rijk kunnen zijn inmiddels
MizzMontana schreef:Wat doen jullie met mollen? Gisteren twee molshopen ontdekt langs de wei en vandaag drie nieuwe hopen in de wei.