Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Toch fijn hoe ze het proberen
Ik ben aan kijken voor een quad, die ik nu heb heeft geen trekhaak en wat mankementen waar amper onderdelen voor te krijgen zijn.
Budget is bij voorkeur 3500, de echte max 5000.
Dan heb je zonder kenteken, met T kenteken en de normale wegquad. Die kan ik dus ook gebruiken om mee naar werk te gaan, maar ja, hoevaak doe ik dat ( 10 min, werk bij motorzaak dus daar kijken ze niet raar op als ik zo aankom)
Kun je T laten omkeuren naar weg kenteken ( L7E ?) Daar kom ik niet wijs uit namelijk en ik ik kom redelijk wat Grizzlys tegen met T plaat, maar ook enkele met de autoplaat.
Ik gebruik hem alleen om mee te slepen en misschien straks ook om hooinetten meer rond te brengen op de track en evt een karretje voor mest dan kan 1 van de kinderen rijden en ik erop gooien.
Iemand tips wat absoluut wel of niet?
300cc, zal dat te licht zijn om wat zwaarder te slepen?
MarjanB schreef:Johny![]()
Mooie quad hierboven! Kan je daarmee ook de diepte verstellen met slepen?
Vraagje, zijn er hier mensen met ervaring bij van Hooff met trailer onderhoud/ bodem vernieuwen?
Aatrox schreef:*komt weer even onder de meeleessteen vandaan*
Gaaf ding zeg!
Ik sta voor het dilemma dat alles op is en ik nieuw spul moet bestellen, nu heb ik een mooie partij voordroog kunnen bestellen maar zoek ik nog een onverpakt hooi, ga ik bij mijn standaard leverancier en kies ik daar uit een van zijn partijen of laat ik het direct vanaf het land in DE of FR komen? (Je zou toch zeggen dat dit goedkoper kan als je zelf een persoon daar weet of kent..)..maar ook dit moet ik via een tussenpersoon doen.
Ook is vlas enorm gedaald in prijs.. ga ik van de krul over op het vlas of niet .
Als ik goed uitreken scheelt het me net een volle vracht op jaarbasis €350 en ik vind krullen wel een stuk fijner. Is dat het waard? Lijkt mij van niet toch.