Al is mijn 17-jarige onberekenbaarder dan mijn 5-jarige. Gisteren tijdens de les was ze wel echt even heel geirriteerd Maar met mijn oudje lag ik bijna in een sloot vandaag.
Prairy
Geplaatst: 25-03-21 17:01
DubbelFun schreef:
@prairy: aiiii....hopelijk blijft het daarbij
Ja mijn kop (met cap uiteraard) belandde op het zand, even hoofdpijn gehad maar het is al weg.
Ging ook niet echt hard ofzo, ik wist dat ik ging vallen dus dan kun je je wat beter richten ofzo.
Ik dacht echt dat mijn rijkunsten wat beter waren Ik ben echt niet gemaakt om in een bak te rijden op kleine rondjes
Robijn, sloot zwemmen is meestal een slecht idee inderdaad. Koud en het stinkt
Anoniem
Geplaatst: 25-03-21 17:05
Ja en dit was een val van een meter of 2.... net boven zo'n rioolbuis zeg maar. Scheelde echt maar een paar cm.
Prairy, wat jaamer van die deuk in je ego, gelukkig vult die zich wel weer makkelijk.
DF, genieten van Jasmijn. Langere wandelingen komen wel. Hoe kort ben je bezig.
Ik was vanmorgen voor mijn werk naar een collega en ben nu kapot. Morgenochtend ook vroeg weg. Zaterdag even niks, lekker relaxen......
Laurie
Geplaatst: 25-03-21 18:35
Wat een heeeerlijke foto Robijntjah
Gelukkig alleen een deuk in je ego Prairy, maar snap dat het even een tegenvaller was
Jasmijn boft maar met je DubbelFun!
Lastig zeg DuoPenotti... Ik heb geen ervaring met thermografie maar hoop wel dat je via die weg iets wijzer kan worden, die onzekerheid over wat het nou is is ook niets...
Hoe gaat het nu bij jou Lynn_Nikita? Hopelijk iets beter nieuws?
Ik heb Jannie vandaag voor het eerst meegenomen naar de aquatrainer als aanvulling/afwisseling op de training, die zal wel lekker slapen vannacht
Lange wandelingen met Jasmijn gaat niet gebeuren vrees ik, daarvoor loopt ze te moeizaam. Ik hoop dat het mettertijd iets soepeler wordt, maar overgaan zal het niet.
Oeps prairy, hoe is het nu, de stijfheid al ingekicked?
Ik ben daarstraks een stukje gaan wandelen. Dids op 1 hand aan de lange lijnen, Fjölnir een barebackpad laten dragen en naast me aan de hand mee. Hij vond het erg raar dat Diddle voorop mocht én dat hij zelf meer zag nu (geen wollig geel lijf om zicht te blokkeren).
Simba vindt die grote cavia's nog steeds niet echt een succes
Nee hoor, zo hard ging het niet. En vanavond genoeg alcohol er in zodat ik vanavond hopelijk voor de verandering kan slapen. Morgen crematie van mijn opa en ik zie er nogal tegenop...
Gelukkig drink ik normaal nooit dus 2 borrels zou de truc moeten doen
Ik heb net het stukje wat ik ga zeggen, op mijn telefoon opgenomen met de geluidsrecorder. Hoor je straks allemaal vogels op de achtergrond vind het wel een aanrader, ik weet dat als ik daar sta dat er niks mijn strot uit gaat komen, nu kan ik toch zeggen wat ik wilde en janken tegelijk
Lynn_Nikita
Geplaatst: 26-03-21 08:45
met de kat het beter, was een maagontsteking. Ze hebben kwalitatief ( en duur) voer, doe je zo je best en worden ze nog ziek.
Ik zit even niet zo lekker in mijn vel gisteren slecht nieuws gekregen over een locatie voor mijn zoon. Is 11 jaar en zit nu al op bijna een uur afstand intern ( wij gaan elke dag erheen, 3 uur per dag incl reistijd mee bezig) maar ze komen niet verder ( gehoopt meer inzicht zijn zijn problemen te krijgen, helaas gedrag wordt juist erger omdat hij thuis zo erg mist) Ze "geven" nu ook toe dat intern niet geschikt is voor hem maar dagbesteding ( school lukt hem niet, heeft nu geen leerplicht) en wij hadden een perfecte plek, dichterbij, 1 op 1 en opbouwen naar groepje kinderen en ook lesstof van school, nu komen ze tot de conclusie dat het toch niet passend is ivm geen geschikt personeel wat 1 op 1 met hem kan en de wel geschikte hebben komende maanden geen tijd. Weer bij 0 beginnen met zoeken terwijl hij alleen maar achteruit gaat daar. Als ik het financieel kon doen, bleef ik thuis met hem maar dat gaat niet. Hij valt overal tussen wal en schip in en dat is zo frustrerend