Die bult is super leuk. Heerlijk uitzicht zo. Kunnen ze mooi boven het maisveld uit kijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Oh, dus de amandelwilg kan wel? Dan gaat hij weer op de lijst
Ik heb trouwens bericht. Ze verwachten in september weer te starten met de boomplantactie.
Robijntjah schreef:Wij gaan zelf onze eetbare bomen vermeerderen:
schietwilg
boswilg
hazelaar
etc etc. ook heel leuk om te doen
Daihyo schreef:Hoe hoog staat het nu?
Ir111 schreef:Wij hebben de dubbele rij juist vrij dicht op elkaar staan en flink mulch (hooi in ons geval) aan de voet gelegd. Werkt echt super, grond blijft nat, krijgt voeding en onkruid is minimaal.
miezelke schreef:Tipje ivm zigzagheg: zet de 2 rijen net zover uiteen dat je er makkelijk met de bosmaaier tussen kan, anders viert het onkruid er een feestje tussen(Been there, done that)
miezelke schreef:Ir111 schreef:Wij hebben de dubbele rij juist vrij dicht op elkaar staan en flink mulch (hooi in ons geval) aan de voet gelegd. Werkt echt super, grond blijft nat, krijgt voeding en onkruid is minimaal.
Da's natuurlijk ook een hele mooie en slimme oplossing, maar bij onze 150 m haag was dat nogal een onmogelijke klus
Ethelate schreef:Daihyo schreef:Ik heb trouwens bericht. Ze verwachten in september weer te starten met de boomplantactie.
Top! Kan ik ook gaan puzzelen