Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Natalie36 schreef:Voor alle klittenband haters, ik heb pas bij agradi broeken van Harry's horse besteld met met een elastieken onderkant. Zit bij mij als gegoten. En omdat ze daar altijd wel een of andere kortingsactie hebben waren ze ook maar 30 euro ofzo. Ik ben er blij mee!!
Sandra heel veel sterkte! Je hebt je vakantie wel echt verdient zometeen.
Avaluna, beterschap.
En veel sterkte aan verder iedereen die last heeft van het water. En dan te bedenken dat nog geen halve wereld naar het zuiden het extreem droog is.
Bijzondere kleuren, ik vind het mooi maar niet noodzakelijk. Een goed paard heeft geen kleur toch?
Al is er wel iets wat ik jullie al een tijdje wil laten zien maar ik vergeet elke keer om een foto te maken. De vosmerrie van mijn vriend krijgt witte vlekken!! Toen haar moeder 30 was had die er ook 2 maar deze doos is 22 en heeft denk ik nu voor elk jaar een vlek. Ze zijn bijna allemaal keurig rond en zichtbaar vanaf een cm doorsnede. De grootste is al zo'n 4 cm. Ik mishandel haar niet met sigarettenpeuken! De huid eronder is gaaf en het jeukt niet. Maak me er ook totaal geen zorgen over, denk dat het pigment vlekken zijn, maar ik vind het wel gek. Iemand ervaring?
dynamiek schreef:Het is toch van de gekke de een staat water te dweilen en ik sta mijn tuin te sproeien.te droog hier.
dynamiek schreef:Zo de eerste paardenvakantiegasten zijn net voorbij gereden, dit stuk van de veluwe trail wordt niet zo vaak gereden. Zullen zo over 10 minuten wel bij Meggiemeg langskomen.
Natalie36 schreef:. De vosmerrie van mijn vriend krijgt witte vlekken!! Toen haar moeder 30 was had die er ook 2 maar deze doos is 22 en heeft denk ik nu voor elk jaar een vlek. Ze zijn bijna allemaal keurig rond en zichtbaar vanaf een cm doorsnede. De grootste is al zo'n 4 cm. Ik mishandel haar niet met sigarettenpeuken! De huid eronder is gaaf en het jeukt niet. Maak me er ook totaal geen zorgen over, denk dat het pigment vlekken zijn, maar ik vind het wel gek. Iemand ervaring?