Gaat dat het niet worden dan zal het wel een keer verkocht worden en zullen we voor de hobby nog wat makkelijke beesten hebben die tegen m'n 70e niet zo zwaar werk vragen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
palousa_boy schreef:Het zou mooi zijn, mochten we gezonde kinderen krijgen, dat ze later de boel hier zouden willen overnemen. Het is nu nog niet zo veel, maar het is wel de bedoeling dat er ooit een wat groter en rendabel bedrijf draait.
Gaat dat het niet worden dan zal het wel een keer verkocht worden en zullen we voor de hobby nog wat makkelijke beesten hebben die tegen m'n 70e niet zo zwaar werk vragen
Fabster schreef:Ik heb nog 25 jaar de tijd, dus tegen die tijd zijn mijn paarden ook wel wat gezapiger geworden, hoop ik.
meggiemeg schreef:Fabster schreef:Ik heb nog 25 jaar de tijd, dus tegen die tijd zijn mijn paarden ook wel wat gezapiger geworden, hoop ik.
Dat hoopte ik van mijn vorige paard ook, als die eenmaal wat ouder wordt is die ook wel wat rustiger/meegaander/braaf. Nou niets is minder waar, bleef dezelfde spirit houden als met 4 toen ze bij ons kwam. Waren maar weinig mensen die er op durfde.
meggiemeg schreef:Maar even geprobeerd om bij te lezen vanaf vrijdag. Weinig online geweest na mijn ongelukkige val in het bos tijdens een wandeling met de honden. Wordt nog even weinig doen en helaas afhankelijk zijn van mijn man. Knie die al kapot is van een eerder ongeluk is nu gekneusd en een bilspier verrekt. Erg vervelend op het moment. Sta aan de zijlijn aanwijzingen te geven aan mijn man die zijn best doet om de paarden te verzorgen en al mijn goed bedoelde tips ziet als commentaar op zijn best doen. Ach de stallen zijn gedaan ze hebben eten en drinken en verder gebeurt er even niets. Mijn zwager doet het huishouden op zijn manier en ik ben voor nu even blij dat ik zo geholpen ben.
Las dat er meer partners/mannen niets met paarden hadden maar toch mee willen helpen. Lief van ze!
meggiemeg schreef:Maar even geprobeerd om bij te lezen vanaf vrijdag. Weinig online geweest na mijn ongelukkige val in het bos tijdens een wandeling met de honden. Wordt nog even weinig doen en helaas afhankelijk zijn van mijn man. Knie die al kapot is van een eerder ongeluk is nu gekneusd en een bilspier verrekt. Erg vervelend op het moment. Sta aan de zijlijn aanwijzingen te geven aan mijn man die zijn best doet om de paarden te verzorgen en al mijn goed bedoelde tips ziet als commentaar op zijn best doen. Ach de stallen zijn gedaan ze hebben eten en drinken en verder gebeurt er even niets. Mijn zwager doet het huishouden op zijn manier en ik ben voor nu even blij dat ik zo geholpen ben.
Las dat er meer partners/mannen niets met paarden hadden maar toch mee willen helpen. Lief van ze!
kvulden schreef:Fabster....ook niet overdrijven met mijn mannetje. Wij hebben ook wel eens ons ding, maar het gaat al 28 jaar goed.l.
DubbelDun schreef:Ik had in het begin ook weinig stuur en rem hoor, maar dat komt vanzelf.
Gevoelig is die van mij gelukkig niet, wel eigenwijs. Dus die loopt regelmatig nog tegen het bit aan. Bitloos heb ik 1x geprobeerd, maar madam 'vertaalde' dat als een leuke manier om de hele weg te gaan lopen snacken...