Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ManonvanEs schreef:Ik ben gek op appaloosa's, paints, quarters en eigenlijk alle western paard
Selka schreef:Sterkte Sandra wat een gedoe. Ik snap dat je het even niet meer ziet zitten.
Sterkte Avaluna, hopelijk ben je snel weer thuis!
Als ik met een spijkerbroek rijd is een goedkope stretch van de H&M favoriet. Dan scheur je in ieder geval niet uit bij het opstappen en geen last van naden ofzo.
Gister voor het eerst de smid van Fabster op bezoek gehad. Echt een super fijne man! Nam de tijd om dingen uit te leggen en ik heb goede hoop dat hij de Shet eindelijk fatsoenlijk op zijn voeten krijgt. Ben blij dat moeders nu eindelijk naar mij geluisterd heeft en mij een andere smid heeft laten zoeken. Volgens de smid zou zelfs mijn Shire sneller moet lopen met zijn nieuwe voeten. Ben benieuwd.. hij kan wel wat snelheid gebruiken
Wendy schreef:Kunstleren zitvlak vind ik niet fijn, ik beweeg graag mee in het zadelDaarom rijd ik het liefst met een zadel met een glad zitvlak (en geen suede) en een spijkerbroek.
Ik heb een tijdje geleden een paar wranglers bij Kramer op de kop kunnen tikken voor weinig, die zitten wel heel lekker. Maar hun eigen merk spijkerbroeken bevielen ook altijd erg goed.