Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Wij hebben in elke stal een nestje zwaluwen. Paarden onder de vogelpoep.Ze hebben de nestjes zelf eens gebouwd en komen elk jaar terug. Helaas zijn de nestjes vorig jaar zomer een keer geplunderd en grotendeels vernield.
Er zat ook een vogelnest in onze stapel vliegendekens in de kast en dat zagen we eigenlijk net te laat. Nest verstoord en vogel is niet meer teruggekomen.
Valanda schreef:En ik zit nog n dilemma, ik heb n allegaartje van schatjes aan huis ( new forest x welsh, Irish cob, ier en n gelder. Dan lopen er nog 2 Bosnian mountain horses in t natuurgebied. De merrie die ik heel graag wilde kopen komt nu beschikbaar, maar die is drachtig. Er komt nu n optie om haar te kopen maar dat betekent dus , 4 paarden erbij in de verzorging terwijl ik net volop in t herstel zit van die dubbele enkelbreuk rechts en mn pols. Wat is slim en wijs. Zucht. Die merrie was wel liefde op t eerste gezicht bijna 2 jr geleden, maar toen was ze niet te koop.
En doen vossen iets tegen paarden? Ik vond t al gek dat ze niet zo veel meer op n aantal stukken track kwamen, maar ik zag net binnen t uur al n vos met twee x 1 van mijn kippen verdwijnen en 2 van mn katten ruzie maken met m. Ik denk n moertje met jongen. Superleuk maar niet echt tof