Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MarjanB schreef:Kaatje staat weer tegen bevangen aan.. denk dat t aan het hooi ligt. Had nu wat ander hooi van dezelfde leverancier maar t ziet er anders uit. Dus ben nu overal achter hooi analyses aan en dan hoop ik na het werk ergens wat op te kunnen halen. Baal zo
boemel schreef:Wat naar Marjan! Hopelijk valt het mee.
Mijn paard staakte voorheen ook.
[b][b]Maar was echt een spanningsprobleem. Echt zo van "help, ik weet het niet meer, dus ik sluit me voor alles en iedereen af en ga staan".
Dat is in de rijbak inmiddels geen probleem meer. Buiten als ze voorop moet wel.[/b][/b]
Hilary schreef:Slim. Ik heb het idee dat psyllium de darmen ook een tikkie over de zeik helpt, wat op zich logisch is als je zand eruit wil werken. Mijn theorie is dat de darmflora daarvan ook over z’n theewater gaat en die speelt ook weer een grote rol bij hb.
Mijn hb merrie had vorig jaar veel baat bij Micro Cosmic Blue en liver comp. Wel via Den Hoek, want het wisselt nog wel eens per paard en per situatie wat wel / niet werkt. Als mijn ruin last heeft van zijn darmen (mestwater) geef ik ‘m YeaSacc, maar bij de merrie deed dat niks.