Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ohjajoh6 schreef:Dat vind ik eerlijk gezegd nog best knap Palousa boy. Dat jullie dat kunnen, elkaar met rust laten, wat de paarden betreft.
Nu heb ik geen ervaring in het hebben van een relatie met een paarden man, sterker nog, die met de niet paarden heren, waren al moeilijk genoeg.![]()
Maar ik vond het op een pensionstal staan al een drama, met al die letterlijk over het paard getilde lui die zichzelf vaak ook nog eens fantastisch vinden, dus laat staan dat je een relatie hebt met iemand, die er ook al verstand van denkt te hebben...
lizy29 schreef:Maar wat mij betreft betekend een relatie hebben ook accepteren dat je over sommige dingen niet hetzelfde denkt en dat los kunnen laten. Ik moet er niet aan denken dat pb mij zou willen veranderen net als ik dat nooit bij hem zou doen. Je ontwikkeld je samen maar je mag elkaar nooit veranderen zodat ze niet meer zichzelf zijn.
lizy29 schreef:En dan nog moet je respect hebben voor elkaar. Anders moet je niet eens aan een relatie beginnen.
Anke schreef:lizy29 schreef:En dan nog moet je respect hebben voor elkaar. Anders moet je niet eens aan een relatie beginnen.
Ik heb er geen moeite mee dat hij niet van paarden houdt.
Ik kan er gewoon niet meer tegen om de woorden: poedersuiker, klote, zooi en knollen....te horen.
Dat er teveel tijd, werk (en geld) in gaat zitten. Dat ik niet moet zeuren over willen rijden/trainen. Dat is nutteloos. De kinderen, het gezin en huishouden...dat is nuttig, daar draait het om volgens hem.
Ik mis gewoon mijn leventje. Lekker fanatiek zijn, trainen en wedstrijden.
Zijn nu ruim drie jaar samen.
Ik wil gewoon weer zijn wie ik was en het geluk terug vinden.
Met of zonder hem.
kristelhans schreef:Oh en ik ga zo lekker rijden in de prachtige bossen bij het pittoreske Staphorst.Ben er nog maar een keer eerder geweest maar iemand van de rijvereniging kent de weg daar goed en is onze tourguide, leuk!