Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DenieesB schreef:Maaike_Kealy schreef:
Oooh, heb jij maten voor mij? Ben zelf ook aan het prutsen, maar kom er niet echt uit hoe ik de indeling wil hebben
Die van mij is 100breed x 70diep x 190hoog. Als je de maten van de indeling wil weten, zal ik die ook nog aan je doorgeven![]()
Ik heb erg lang gedaan over de indeling. Elke keer aanpassen en twijfelen. Ik heb elke keer de indeling geschetst, en minimale maten opgezocht.
Zo heeft bijvoorbeeld een gemiddeld zadel 60-70 cm diepte nodig en in de breedte 65 cm ongeveer. Nu ligt natuurlijk aan wat voor zadel je hebt. Ik ga volgende maand een nieuw zadel aanschaffen, waardoor ik van gemiddelde maten uit ben gegaan. Hoop dat hij gaat passen!![]()
Ook had ik een lijstje gemaakt van de dingen die ik sowieso in mijn kast wil doen, waardoor ik dan een beetje kan kijken of ik uit ga komen met de ruimte.
Maaike_Kealy schreef:DenieesB schreef:
Die van mij is 100breed x 70diep x 190hoog. Als je de maten van de indeling wil weten, zal ik die ook nog aan je doorgeven![]()
Ik heb erg lang gedaan over de indeling. Elke keer aanpassen en twijfelen. Ik heb elke keer de indeling geschetst, en minimale maten opgezocht.
Zo heeft bijvoorbeeld een gemiddeld zadel 60-70 cm diepte nodig en in de breedte 65 cm ongeveer. Nu ligt natuurlijk aan wat voor zadel je hebt. Ik ga volgende maand een nieuw zadel aanschaffen, waardoor ik van gemiddelde maten uit ben gegaan. Hoop dat hij gaat passen!![]()
Ook had ik een lijstje gemaakt van de dingen die ik sowieso in mijn kast wil doen, waardoor ik dan een beetje kan kijken of ik uit ga komen met de ruimte.
Ik kan max tot 130b x 170h x 80d. Moeten sws 2 zadels en tuig in. En dan natuurlijk de rest vd benodigdheden
DenieesB schreef:Ik wil mijzelf ook even melden!![]()
Gisteren mijn zadelkast samen met vriendlief in elkaar gezet. Ben er echt wel trots op! Had al bijna heel het topic doorgezocht voor wat ideetjesdit is hem uiteindelijk geworden! Er moet nog een zadelsteun in, en ik ga even kijken waar ik mijn hoofdstel en halsters ga hangen.
[ [url=m/xvMioj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1tONtm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu heb ik alleen 1 probleempje waarmee ik even niet verder kom. Mijn deuren blijven namenlijk open staan! Ik ben al van plan iets dikkere deuren te halen omdat deze maar 0,9 mm zijn, en ze een beetje buigen. Ik hoop dat ik met 15 mm dat probleem niet heb![]()
Iemand nog goede suggesties voor de meest handige sloten? Ik denk dat ik aan de binnenkant schuifjes plaats zodat de deuren in elk geval dicht blijven. Maar dan, welk slot? Het hoeft niet heel diefstalproof te zijn, er lopen 2 honden over het terrein.
Hoe blijven jullie deuren dicht? Dat ze niet openvallen zegmaar?