Maartje_M schreef:Even ander vraagje tussendoor; is er hier iemand die zelf grote pakken hooi verplaatst en kan stapelen? En zo ja, wat gebruik je daarvoor? Wij overwegen serieus om dit jaar grote pakken te laten maken en zijn aan het uitzoeken wat handig materieel daarvoor is
Wij stapelen met de sjovel incl. palletvorken (https://www.instagram.com/p/C9sNBZVIgVX/) als we die kunnen lenen
als we die niet kunnen lenen dan kunnen we dus niet 4 hoog stapelen en mag mn vriend (die gelukkig best sterk is) handmatig lossen en dan krijgen we er 2 gestapeld.
Ze worden vaak geladen met een relatief kleine heftruck. Bedankt voor de vraag want nu bedenk ik me ineens dat ik nog moet bellen voor nieuw hooi deze week.
Nickeltje, die emmer heb ik gisteren pas geplaatst (1,5m hoog in de zon), dus ik ben benieuwd wat het vanavond doet met avondeten. Tot nu toe heb ik aanzienlijk minder last van de vliegen, en ik zit er n meter of 20 vandaan. Als dit dus werkt dan haal ik er nog een bij die ik dichterbij ons terras zet.
Ik vind dat deze emmer niet stinkt overigens, die rotte lucht hangt bij Picasso zn stal wel in de vangers.