Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jade schreef:Ben gisteren na een uur nog een x gaan kijken en toen was het nog dikker, en ook nog een dik oog erbij. Tong was ook wat opgezwollen, had echt medelijden met t beest, lippen waren zo dik dat ze helemaal hard aanvoelden, alsof je de zool van een gymp beet had. Dacht ik ga maar gewoon naar bed, en dan zien we t wel, was al gewaarschuwd dat het even duurde voor het werkte. Afijn, sochtends vroeg in badjas peerd bekijken en gelukkig al stuk dunner, na t werk nu helemaal normaal. Dank voor t vragen!
Hier metrisan en vetramil gehad, de mesitran was plakkeriger en korreliger, vond de vetramil fijner.

. En de bonte van mijn dochter en ons jonge hebben natuurlijk een hele andere dekenmaat dan die ik heb liggen
Hoe schoon ik dr stal ook hou (compleet leeggehaald én een dik pak stro erin) en met een zweetdeken/0 grams deken, ze heeft altijd wel een of meerdere donkere plekken op dr lijf. Ook als ik haar buiten laat krijgt ze het voor elkaar om óf groen te worden óf precies in een drol te rollen