De weides zijn een week of 3 geïnjecteerd maar het groeit nog niet fantastisch.
A.s vrijdag gaan de paarden weer de weide op, dus iig een beetje regen voor alle stof is wel fijn.
Er hoesten er zoveel vanwege de droogte.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Karin_deB schreef:Het regent hier![]()
@Maartje, geen reactie op gras? Jewel heeft dat ook altijd deze periode, komt door het gras.
Maartje_M schreef:Maar aan de andere kant, als het aarswormen zouden zijn, zou je bij die andere 2 ook wel wat verwachten toch
Lynn_Nikita schreef:Was het op pension zetten erg wennen?
Heerlijk!! Ze hoestten hier ook allemaal zo'n beetje..
Dus hoop dat dit daar ook wel mee helpt. Gelukkig kunnen wij wel sproeien, anders was ons mooie nieuwe weiland gelijk verziekt geweest...
Nu groeit ie lekker! Maar nog even geduld hebben... moeilijk!! Haha
Andere weiland is ook een tijdje terug geïnjecteerd is dat groeit helemaal fantastisch! Zal zo ff vergelijkingsfoto maken, je weet niet wat je ziet!
Alle mos dood en overal hele bossen gras
Dat is ook wat waard!! 
Maartje_M schreef:Brego is knap! En dat poesje, zo schattig
Kan niet wachten tot we 'm op kunnen halen 
DubbelDun schreef:Ik moest even goed kijken wat bij wat hoorde
Mooie Fries, nog echt een puppie wel.
Stoere hond ook, mooie maat.
Gewoon, ik type iets en dan komt de foto 
De meningen zijn duidelijk verdeeld haha, in z'n hoofd issie nog wel duidelijk puppy

En hij heeft zich voorbeeldig gedragen

M'n auto's zagen er niet meer uit
Leuk Fleuribelle!
Elk voorjaar is het weer feest. Op buitenrit gingen we de afgelopen keren ook zijwaarts en stuiterend de straat door omdat hij overal op moet reageren. Komt wel weer goed.
Fleuribelle schreef:Stoere Dije naar de tandarts. Is hij ook gesedeerd tijdens de behandeling.
Heeft iemand van jullie ervaring met een kaptoom om te longeren. Mijn Fries is nog een beetje lomp en ik durf niet goed met een halster te beginnen. Heb je met een kaptoom wat te vertellen.
Ze deed het echt heel netjes; eerst laten wennen aan het geluid, toen aan de trilling door hem op haar hand te leggen en zelf dat mondding vast te houden en zo steeds een stapje verder, zonder er verder teveel aandacht aan te besteden, gewoon tijdens het kletsen met mij, en hij gaf geen kick toen ze z'n mond in ging 
Ik word in de winter ook altijd lekker kribbig als ik lang niks kan doen.