Ondertussen heb ik er wel driehoekjes in gezaagd, want het water werd niet snel genoeg aangevoerd om doorgepompt te worden.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sakvis schreef:Wij zijn ook fan van de dompelpomp. Al het water van de track loopt 1 richting op. Dat resulteert dus in een enorme plas. Dompelpomp is er soms een paar uur mee bezig, maar dan is de plas zo goed als weg. En de track dus ook zo droog.
Qua rassen ben ik in theorie niet moeilijk, alles is leuk. Maar, ik ben nog geen leuke fjord tegengekomen. Tot nog toe, dominante krengen die over je heen liepen, oneerlijk lelijk naar andere paarden deden en met eigenaren die alles goed vinden. Nu een stuk of 5 van dat soort beesten meegemaakt. Dus ik hoop nog een keer een vriendelijke, opgevoede fjord te ontmoeten
spatter schreef:Ik ben gek op gekke kleurtjes en eigenlijk nog steeds appaloosa fan maar er zitten mij ondertussen teveel ziektes in de rassen en er wordt te weinig rekening mee gehouden met fokken