Zelf soms hebben wij ook dat bv. Astra maanden in de winter echt super proper is in haar stal, urine en mest perfect op één plek in de hoek, maar dan andere weken loopt ze dan alles rond.
Gelukkig zijn de stallen gemakkelijk te onderhouden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HvE1950 schreef:PhiaBink schreef:Een beetje concurrentie kan geen kwaad, tenminste als je er tegen kunt.![]()
Agrodieren strokorrels ga ik toch maar eens proberen. Ze zijn in ieder geval veel goedkoper dan mijn huidige merkloze korrel. Moet even wachten dat de opslag klaar is. Dan kan er een pallet komen.
Scheelt toch 1.14 op 1 zak. 36 euro op 1 pallet, incl. transport. Das mooi meegenomen.
Is dit in of excl. transport naar Nederland?
Fitzroy schreef:Nou, behoorlijk. Toch jammer dat dit meer een verkoperstopic lijkt te worden dan een gebruikerstopic.
india schreef:blijf toch jaloers op jouw stallen Diane,
ik heb alles al geprobeerd maar ze netjes blijven ze bij mij niet,
gelukkig staan ze nu 24 u buiten, moet ik alleen 1x in de 3 dagen een kruiwagen vol poep scheppen(ook een rotwerk)
india schreef:blijf toch jaloers op jouw stallen Diane,
ik heb alles al geprobeerd maar ze netjes blijven ze bij mij niet,
gelukkig staan ze nu 24 u buiten, moet ik alleen 1x in de 3 dagen een kruiwagen vol poep scheppen(ook een rotwerk)
russel schreef:Zeohorse graag uitleg wat voor produkt dat dan is. Als het 100% natuurlijk is, graag wat voor produkt het dan is. Hoezo dat er dan geen urinegeur ontstaat.
Dan heeft u de uitvinding van de eeuw, geen stof, 100% natuurlijk, betekend dat ook eetbaar en onschadelijk voor paarden?, geen geurtjes meer.
Dit lees ik nl op elke advertentiesite over elke stalbedekking...
bigone schreef:cremellogek, ik weet niet welke Hippogold jij hebt gehad maar ik heb een zwaar stofallergisch paard op stal en met Hippo gold totaal geen last, het lijkt inderdaad alsof het stoft maar dat is dus gewoon niet waar want die van ons hoest meteen als het ook maar iets stoffig is.