Het is wel een voordeel dat je er dan wat gemixte eieren onder kunt leggen Leuke rassen ook. Ik heb vroeger wel kippen gehad met beveerde poten maar had altijd veel last van kalkpoten.
Even kort want druk druk druk maar voor de geïnteresseerden: 10 juli houden we in samenwerking met amable paard en inzicht een open dag met demo's, lessen, foodtrucks, standjes en een terras. Omgeving noord Limburg. Mocht er vraag naar zijn zet ik de link naar tickets hier neer
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
@Robijntjah: Klinkt leuk, jammer een beetje ver weg voor mij.
Ik had net weer iets fraais...Ik was even naar het dorp geweest, want ik zag dat ze bij de Action leuke metalen plantenhangers hadden en ik had precies een plantje wat het daar voor het raam heel leuk in zou doen. Toen ik het (nep)hangplantje van een hoge kast af wilde halen dacht ik 'ik trek gewoon aan de blaadjes en dan vang ik het potje wel'. Ik was alleen vergeten dat het plantje alleen maar een dik steeltje was wat ik in een potje met losse leemkorrels had gestopt. En toen was het een zootje
Ik heb net eerst maar de regendekens afgedaan, want de verwachte buien laten op zich wachten tot begin middag. Ik moest ook nog even haast maken om de overvolle groenkliko's nog op tijd aan de weg te krijgen... was ze gisteravond vergeten.
DuoPenotti
O nee, het mag echt blijven regenen hier nog even. Is nog steeds hartstikke droog en het gras heeft het hard nodig. Volgende week is het alweer droog volgens de voorspellingen namelijk. Keileem is ook niet niet echt vochtig.
DuoPenotti
als ik daar kijk blijft dat vierkantje met foto staan van opendag, klik hier voor meer info. Dat verdwijnt als ik klik, maar scroll ik staat het er weer en is de hoofdpagina weer wazig.
Hier nu ook een lekker 'mei'-regentje. Gelukkig was ik net klaar met wat graszaad strooien; kijken of dit nog wel iets doet, want dat van de vorige keer strooien lag er nog net zo En Boon en Jasmijn hun hoeven gedaan, was ook hard nodig.
Ik ben ook blij met de regen. 1 stukje ook wat graszaad gestrooid omdat dat stukje wat kapot was gelopen. De grond heeft t hard nodig. DF wel ideaal bekappen als de hoeven nat zijn, hier zijn ze anders namelijk echt keihard
Van mij mag t de komende tijd droog blijven… we hebben van t weekend zo’n 50mm gehad en nu regent t ook al een tijd. De track die net gefreesd is, is onbegaanbaar en volgende week moet t dak van ons huis er af
Hier ook al de hele dag regen vanaf een uur of 11. De jongens deken aan gedaan en verder staan ze vrolijk op de weide te eten. Scheelt in ieder geval veel vliegen en voor de weide is het ook fijn.
Het regent hier ook al bijna de hele dag. Paarden wilden niet komen. Heb ze even een handje geholpen
Ben blij met de regen, maar moet nu echt aan de slag met het onkruid.
Hoe houden jullie het straatwerk netjes? Ik meestal met de hand, maar het wordt wel heel veel. Heb wel Ecostyle staan, maar ben er nog niet erg enthousiast over.
DubbelFun
Geplaatst: 08-06-22 16:38
Ik heb ze net binnen gezet, want ze komen toch de tent niet uit. En ik ben even de groentetuin in gelopen; de slakken zijn aan het feesten op de sla, dus ik heb me maar even 'vergrepen' aan de aardbeien. Sinds we daar een netje overheen hebben blijft er ook nog iets voor onszelf over Met de oeroude knalgele oliejas blijf je iig goed droog.