Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leuk!!
En dat betaal ik dan gewoon zelf. Maar ze is van m'n beste vriendinnetje en ik heb zelf ook heel veel meegemaakt met dat paard, dus ik vind het een eer om d'r voor te zorgen
Als ze ophoudt met aan alles van hout te knagen..... 
Ook wel vrienden gehad die ernaar vroegen. Alleen voor nood zou ik natuurlijk wel altijd paarden opvangen, maar da's anders
Lijkt me vreselijk om op elk moment van de dag gestoord te kunnen worden en niet precies weten wanneer
Ben erg gesteld op m'n rust en vrijheid, daarom zijn we hier gaan wonen haha
) Oh, en er hangt nog een schattig pannenkoekzadeltje voor als er kindjes op visite zijn die op de oudste van onze mini's willen zitten.
Misschien helpt het dat ik eventing rijd, een cap voor dressuur, een voor springen en een crosscap
Robijntjah schreef:Eigenlijk een aantal via mijn topic en heb via facebookgroepen wel eens gereageerd op advertenties over stalling gezocht en daar kwamen dan altijd weer anderen op af.
Via hier krijg ook regelmatig een pb.
Hier komen juist de mensen op af die geen grote stalling (meer) wensen en echt de paarden altijd buiten willen hebben.
Oefenen met krukje! Gewoon eens kijken hoe hij erop reageert als wij hoger staan dan hem.. hij vond het beetje raar, maar ik had een heftigere reactie verwacht
Hij keek een beetje stom omhoog 

Topic in m'n onderschrift, had weer nieuwe foto's gemaakt 

Broertje van Flits, degene die ik thuis al had en is meegekomen naar hier
Zo'n leuk beest en die moeder krijgt altijd zulke leuke nakomelingen, dus had al gezegd, als ze weer eens een nestje krijgt, wil ik er weer 1
Dus, heb weer een tijger uitgekozen
Meneer had als eerste z'n oogjes open 

ik zie verder niks vreemds en hij heeft ook geen wintervacht meer daar dus dat kan het ook niet zijn. Morgen maar even da bellen if we zo een wormenkuur kunnen halen
Ik hoop eigenlijk dat het tot vanavond droog blijft, dan kan ik na werk nog even lekker rijden. Dat kan in de regen ook wel, maar dat is toch minder leuk.