Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:Ik heb die bakken van de Ikea ookTwee grote, 1 als voerbak (pas hier 1 zak Senior Priores in met wat ruimte over) en de andere grote heb ik de zweetdekens en reservedekjes in. Heb ook nog een kleine volgepropt met handdoeken en allemaal losse kleine spulletjes. Daarbovenop nog een andere vierkante witte bak als medicijndoos. Past allemaal mooi bij elkaar en ruimte lekker op
![]()
Maar ik kom eigenlijk hier binnen om te vragen of er mensen ervaring hebben met een ander Ikea product. Ik wil eigenlijk mijn zweetdeken en van het zomer de dekjes makkelijk uit kunnen hangen. Nu hangt het over de stoelen heen maar dat vind ik niet echt practischEen echt dekenrek tikt nogal flink aan dus een goedkopere optie valt altijd te overwegen
![]()
Zijn er mensen die handdoekenrekken gebruiken als dekenrek? Zoiets als dit?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60047896/
[ Afbeelding ]
Shanna schreef:Ik heb dat rekje in de badkamer, maar zou hem
niet zo snel op stal gebruiken. Mij niet sterk genoeg daarvoor..
Ik heb vorige week een kast gratis op kunnen halen. Had mn dekens en dekjes in voertonnen zitten maar ben toch wel super blij met deze nieuwe kast!
Eerst alles gewassen en gerepareerd (de dekens hadden wat mottengaatjes gekregen..), dan de dekens in vacuumzakken in de kast! Ik gebruik ze nooit, heb ze enkel voor het geval van een ziek paard ofzo.. de fleece die ik gebruik hangen aan een dekenrek, dus dit is voor mij ideaal!! Ook nog wat mottenballen in de kast verspreid om de dekjes te beschermen, maar ik ben super blij!!
[ [url=m/ZtRDhz.jpg]Afbeelding[/url] ]