Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chasey schreef:Dazen ook? Gatver, die zitten hier ook. Maar teken ook veel. Heb nooit een teek of de beet gezien. Maar kan ook onder het haar verscholen hebben gezeten.
Ik ga nu de medicatie ophalen. Ik ben nog steeds heel verdrietig.
Azmay schreef:Chasey schreef:Dazen ook? Gatver, die zitten hier ook. Maar teken ook veel. Heb nooit een teek of de beet gezien. Maar kan ook onder het haar verscholen hebben gezeten.
Ik ga nu de medicatie ophalen. Ik ben nog steeds heel verdrietig.
Ondat ik vrij vaak gestoken werd door dazen zei mijn neuroloog/bioloog dat ik verhoogd risico had op lyme toen ik dat soort verschijnselen had maar ik bleek dat niet te hebben. Hij deed alles wat lyme betreft via duitsland omdat ze in nederland zo achelijk ver achter lopen wat lyme betreft dat ze zelfs nog durven te zeggen dat je zeker geen lyme hebt als je een bloedtestje hebt gedaan bij de huisarts terwijl die test enorm onbetrouwbaar is.
Geef jezelf niet de schuld, maar je mag best verdrietig zijn. Het is erg bagger natuurlijk.
Azmay schreef:O lekker joh SVRL!
Ik heb vanmorgen gekeken of Dief in haar eentje mee wilde voor een rondje ohz. Dat was een duidelijke nee en mevrouw was flink vinnig
SVRL schreef:Azmay schreef:O lekker joh SVRL!
Ik heb vanmorgen gekeken of Dief in haar eentje mee wilde voor een rondje ohz. Dat was een duidelijke nee en mevrouw was flink vinnig
We hebben er alle 3 van genoten en overwegen om regelmatig daar een rit te boeken. Heb wat last van mijn knieën, omdat mijn beugels eerst te kort stonden en de baas ze niet wilden verlengen. Gelukkig kennen de gidsen hun baas en kregen we onderweg de kans om ze te verlengen. Mijn paardje reed echt zalig, zat even zacht als mijne oudste. Als we terug gaan, wil ik opnieuw op haar.