Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Dat alle strokorrels voor de stal van 1e kwaliteit altijd is en speciaal daarvoor wordt ingekocht, daar heb ik nooit in geloofd. De prijs is gewoon als richtlijn op vlas en zaagsel. De marge is volgens mij gigantisch.
Citaat:[ Ik vind de europallet van Ecobodem schofterig duur!!Daar zit je dan dus gewoon mee....
DubbelDun schreef:@granu: maar zo'n dure pallet is dan wel een vorm van klantenbinding (wat meen ik bij wet verboden is), of komen ze die ook halen als je géén nieuwe besteld en dan je geld teruggeven ??
granu schreef:DubbelDun schreef:@granu: maar zo'n dure pallet is dan wel een vorm van klantenbinding (wat meen ik bij wet verboden is), of komen ze die ook halen als je géén nieuwe besteld en dan je geld teruggeven ??
het andere is een wegwerppallet die in de prijs verrekend is, waar je dus zeker mee blijft zitten.
Fitzroy schreef:Mijn Ecobodem is zonder pallet geleverd. Gelijk in de container en klaar. Geen bezorgkosten ook.
Volgens mij levert Agrodieren Royal pallets. Als je WR international mailt krijg je zo een dealeradres waar je kunt bestellen en nog goedkoper dan Agrodieren. (dan moet je tenslotte Belgie-Nl extra betalen).
DubbelDun schreef:AstraGirlie schreef:We leveren op palletten die in retour worden meegenomen.
Bedoel je dat als je een pallet besteld hij meteen leeg gemaakt moet worden omdat je de pallet weer mee terug wilt nemen ??
[/quote][/quote]Citaat:Citaat:Bedoel je dat als je een pallet besteld hij meteen leeg gemaakt moet worden omdat je de pallet weer mee terug wilt nemen ??
Nee, bij volgende levering wordt geruild, of mocht je reeds een pallet liggen hebben, dan nemen we die onmiddelijk mee.
granu schreef:Citaat:[ Ik vind de europallet van Ecobodem schofterig duur!!Daar zit je dan dus gewoon mee....
Dat is juist het voordeel van een Europallet, die kan je steeds terug geven aan de aangekochte prijs.
De prijs van de pallet zou moeten de gebruikers aanzetten de pallets goed te onderhouden om ze in goede omstandigheden terug te geven.
Citaat:Dus jij zegt dat die chauffeur die pallet mee terug neemt en ik mijn 20 euro terug krijg gestort? Zo werkt het niet hoor. Bij bedrijven wel, maar particulieren is wat anders, of ik moet het zelf gaan terugbrengen.
granu schreef:]Citaat:Dus jij zegt dat die chauffeur die pallet mee terug neemt en ik mijn 20 euro terug krijg gestort? Zo werkt het niet hoor. Bij bedrijven wel, maar particulieren is wat anders, of ik moet het zelf gaan terugbrengen.
moet je maar op de leverbon opschrijven, dat je een pallet hebt teruggegeven, dan mogen ze die palet niet aanrekenen.
Als ze je 20 € aanrekenen voor een pallet die je niet mag teruggeven, dan is dat 0.50 €/zak indien 40 op een palet.
Dan heb je schijnbaar goedkoop gekocht ....
Particulier of bedrijf, dat speelt geen rol