Kirrr, wat een ellende zeg! Deze namiddag/avond nog meer water dat onze kant op komt...
Anke, veel sterkte met de verkoop van Wondergirl. Als ze naar een goede thuis gaan, is er niets verkeerd met afscheid nemen.
zoefie
Geplaatst: 02-06-16 08:19
Ah ik lees hier dat er vanmiddag weer regen en onweer verwacht wordt dus zo de kids naar school snel boidschapjes doen en dan opzadelen. Arme ozzie, ze houdt niet van natte voeten maar buiten zullen wel weinig droge plekken zijn
meggiemeg
Geplaatst: 02-06-16 08:34
Fabster schreef:
Hier werd veel voorspeld, maar viel alles mee. Eens kijken of dat zo blijft.
Klopt hier gaven ze gisteren ook vanalles af en er is uiteindelijk geen drup gevallen.
Chasey
Geplaatst: 02-06-16 08:36
Wat een mooie plaatjes pauline!
Ojajoh bah wat naar!
En het is echt zo plaatselijk met het weer! Hier uiteindelijk bliksem buiten laten staan. Het ging er langs.
Ja komt op een super plek. Is dezemeid ook echt gegund. Ze heeft genoeg tegenslagen gehad. Zo zachtaardig als Wondergirl zie je ze zelden. Thana en Charmy zijn ook zo.
Lijkt me verschrikkelijk als het water naar binnen stroomt.
DubbelFun
Geplaatst: 02-06-16 08:56
Sterkte aan iedereen met wateroverlast, buiten dat het zonde is van je spullen geeft het ook meteen zo'n smeerboel.
Hier heeft het iets geregend, maar het mag geen naam hebben. Ik hoor net dat er zelfs een snelweg is afgesloten omdat het talud naar beneden gegleden is.
Kirr.. wow.. wat erg! Succes met opruimen en hopen dat je niet teveel schade hebt.
Hier geen spatje, heerlijk in de tuin liggen bakken gisteren.. maandagavond alleen een windhoos met bomen om, ook op de stal maar geen schade. Dinsdag met de buren alles opgeruimd en op geplette struiken en wat blad en takken na niks meer van te zien.. nou ja, er mist een stuk boom.
AbbyBlues
Geplaatst: 02-06-16 09:00
Jeetje Kirrr wat een ravage! Succes ermee. Hopelijk blijft het hierbij.
Hilary
Geplaatst: 02-06-16 09:02
Oh Kirrr, gátver! Hopelijk valt de schade mee en wordt het niet erger. Zandzakken voor de deur?
Ik zag gisteren beelden voorbij komen van het gebied in Texas waar ik heb stage gelopen, ook helemaal onder water, wegen afgesloten en mensen geëvacueerd.
Tinky12
Geplaatst: 02-06-16 09:02
Kirr wat een ellende...ik benijd je niet.Heel veel sterkte met schoonmaken en de schade inventariseren En straks al het werk met herstellen...hopelijk denkt de verzekering ook herstelwerkzaamheden.
Horsies...jullie ook sterkte
Selka
Geplaatst: 02-06-16 09:05
Kirr nee!
Oh ik zou gek worden. Heel veel sterkte met de schoonmaak.
Is idd verzekeringskwestie, maar blijft werk en miserie. Alle muren (gyproc) zijn nat, al het hout van de keuken is nat, en de laminaat is uiteraard ook om weg te gooien.
Liggen idd zandzakken. Heel de tuin en oprit ligt vol met slijk en modder. Echt een hele modderstroom, heb filmpjes, zal ze straks eens plaatsen.
Gaat blijkbaar pas tegen de avond terug regenen. Heb nu wel gng water gezien.
Ik lees wel mee, maar heb voor mijn gevoel niks te melden dus het is lekker stil vanaf mijn kant
dynamiek
Geplaatst: 02-06-16 09:20
Vreselijk Kirr, en zoveel werk en ellende er ook van. Je huis vochtig is nooit goed, goed stoken en warm houden je huis en luchten en vandaag geven ze weer code geel af
dynamiek
Geplaatst: 02-06-16 09:22
meggiemeg schreef:
Fabster schreef:
Hier werd veel voorspeld, maar viel alles mee. Eens kijken of dat zo blijft.
Klopt hier gaven ze gisteren ook vanalles af en er is uiteindelijk geen drup gevallen.
Het heeft dacht ik effe gemiezerd gisteravond
dynamiek
Geplaatst: 02-06-16 09:24
Ps ter info ik zag dat ze bij de aldi vanaf zaterdag een dompelpomp voor 40 euro hebben in de aandieding zag dat sommigen er eentje wilden kopen?
Een dompelpomp is handig, maar je moet er wel voldoende aanzuigdiepte voor hebben (rond de 25/30 cm), voor grote ondiepe oppervlakten is het handiger om een waterstofzuiger te hebben.
Ligt eraan waar je hem voor gebruikt. Wij gebruiken hem ook vaker om de tuin leeg te zuigen als we het zwembad hadden laten leeglopen. Even kuiltje graven en je dompelpomp ligt weer dieper.