, heerlijk om te zien. En het is inderdaad wel heel erg pruttig..... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die merrie! Goed zeg, dat plaatje! Ik heb 4 ruinen en 1 merrie (vroeger altijd 2 merries en 3 ruinen). Mijn merrie kan inderdaad wel zuur kijken. Gelukkig niet altijd. Mijn mijn Belg kan ook zuur kijken hoor. En dat is een ruin. De fokker vertelde me, dat hij het niet slecht bedoelde, maar dat hij gewoon geboren was met zijn oren verkeerd om
. Maar er zat natuurlijk wel een reden achter. Dat beest had altijd pijn in zijn buik. Nu dat aardig onder controle is, en zijn knie ook wel weer, kunnen zijn oren toch vaker naar voren.

zal dat wel niet door haar vacht komen. daar kan een schaap jaloers op zijn. kan het zweten van de hengstigheid komen? heeft iemand er ervaring mee?wat is het nu heerlijk weer. echt een verademing met van de week met die ijzel. paarden vanmorgen vroeg voordat ik naar het werk ging,5.15 buiten gezet. na 3 dagen binnen staan.
.
, dat is een nare aandoening. Fijn dat het kuchje niets ernstigs is.
.
.
). Maar ook hier is er wat verwarring met de hormonen (wrs door het weer), want drachtig of niet: mevrouw parkeert zich zonder pardon voor de neus van m'n hengst

)
)