Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fitzroy schreef:@russel; het ziet er idd niet echt heel mooi uit, maar zoals trekruiter al aangeeft, het is wel droog en daar gaat het uiteindelijk om. Mijn strostallen zagen er na een halve dag al niet meer uit.
Als jij voor het gezicht een mooie stal wil zou ik er niet aan beginnen.
trekruiter schreef:t'zijn paarden ,en geen eenden,salmonnella?alle kom zeg,dat is spijkers op laag water zoeken!
Trekruiter, als je denkt dat alleen eenden risico's lopen door de salmonella-bacterie, dan vergis je je wel heel erg.
Ik weet nu nl wat ik wil.
.
. Ik ben begonnen met 2 voederscheppen, heb heb gisteren er wat bijgegooid omdat ik het iets langs de plasplek had gegooit
. Het stro blijft veel mooier geel, de stal is mooi droog en de korels/mot blijft ook mooi onder het stro liggen. Ik ben benieuwd of ik na een week nog steeds positief en hoe lang ik met 1 zak doe. 
. Maar dat is dus nog even afwachten in hoeverre ze dat blijven doen, maar ik denk niet dat ze dat lang blijven doen aangezien ik de korrels echt alleen op de plasplekken leg. Ik vind dat de stal er veel mooier droog door blijft, tevens hoef ik naar mijn idee minder snel bij te strooien/verversen. Maar dat is dus nog even afwachten.
, de enige reden dat ik niet overschakel is dat stro voor mij gewoon de goedkoopste oplossing is, anders had ik er zeker over nagedacht
.
, ik dacht zelf aan bremsenbremsen, stinkt ook behoorlijk en heb ik kan en klaar staan in een spuitbus