Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Djura schreef:het nadeel is wel als je ze de gehele jaar buiten hebt staan, dat er zomers moeilijk gras terug groeit.
dan had ik mijn paarden op een pacht landje gezet die je voor een tijdje kan huren als ware.
zelf ben ik er niet voor om paarden 24/7 buiten in een wei te laten staan. het is wel beter voor de paarden zelf, maar ze kunnen mok en regenrot, etc, krijgen.
ik zou er een briefje neer hangen: 'dierenbescherming is al langs geweest. ze hebben onderdak en ze worden goed verzorgd. geen zorgen, geen verwaarlozing!'.
NatasjaM schreef:Hè hè, het blijkt dat het ophangen van een bordje met uitleg over de manier waarop de paarden/pony's op mijn weiland gehouden worden (zo natuurlijk mogelijk) effect heeft.![]()
Vandaag kwam er een oudere man langs die zei dat ie ze eerst maar zielig vond en nu hij gelezen heeft waarom ze er zo modderig uitzien snapte hij het en vond hij het niet meer zielig![]()
Hopen dat er meer mensen zijn waar nu het kwartje valt...
Arabesk schreef:Ik ga het tot op de bodem uitzoeken. Inmiddels heb ik een email gestuurd naar de betreffende DB afdeling en de hoofdvestiging met uitleg van dit hele voorval en de vraag of dit inderdaad in overleg met het bestuur is gedaan.
Als het niet de DB is maar iemand anders. Dan kan spetter04 deze persoon aanklagen wegens laster en smaad. En ik denk dat de DB ook niet blij is dat er uit hun naam posts worden geplaatst en daar zijn ze dus nu van op de hoogte.
Arabesk schreef:Het is inderdaad iemand geweest van de afdeling Flevoland die deze foto's heeft geplaatst. Ze hebben dat gedaan uit frustratie n.a.v. de discussie die hier liep.
runningkawa schreef:Dat wilde ik net zeggen
Verhaal aan de andere kant kan niet altijd kwaad.