india schreef:heb je al geinformeerd wat je stappen kunnen zijn bij je rechtsbijstandverz?
Toen ze in Duitsland zat hadden ze wel zoiets van:"Goh, daar komen we ons bed wel voor uit." Maar toen ik meldde dat ze naar Canada geimmigreerd was.. tja.. dat vonden ze te ver weg! Dat werd te duur, het viel waarschijnlijk toch niet onder mijn dekking, bla bla bla, ik kon ze best het Canadese adres (wat ik dus ZELF moet zien te achterhalen) sturen, en misschien dat ze dan wat zouden doen, maar waarschijnlijk niet, bla bla bla, ik moest er maar niet vanuit gaan. Ze moeten dan een Canadese advocaat inhuren en dat is te duur gezien mijn 'lage claim' van 10.000,-. Een kennis die een juridische achtergrond heeft gaat nu in een algemene voorwaarden kijken waartoe ik ze kan verplichten. Maar het animo is bijzonder laag.. (en daar betaal je wel elke maand een aardig bedrag voor)
india schreef:adres moet toch te achterhalen zijn bij de gemeente waar ze eerst woonde?
Door de rechtsbijstand is dat vast te achterhalen, maar aan mij geven ze dat niet zomaar. Mothergoose heeft ook ontdekt dat de tussenpersoon zelf een juridische opleiding aan de universiteit heeft gedaan, dus waarschijnlijk weet ze zelf ook wel dat ik nu vrij machteloos ben. (Trouwens, ze zou toch gratis die Tsjechische advocaat geregeld hebben.... Dat geloof ik nu ook niet meer, was vast weer smoesje om te rekken en heeft ze die contracten met haar opleiding zelf in elkaar gedraaid, en ondertussen maar zeggen dat hij het te druk had met alle rechtszaken in Tsjechie en dat ik nog even moest.... wachten.)
Oja.. mocht ze denken dat ik het er nu bij laat zitten. Neujjjjj, niet bepaald. Je moet vuur met vuur bestrijden, en op dit moment is mijn waakvlam overgeslagen in een halve bosbrand. Ben er nog lang niet klaar mee.
Het begint pas.india schreef:prachtig paard trouwens, ben gek op die kleur!
Vandaag of morgen stuurt ze de CD op en dan zet ik de foto's online en plaats ik hier de link naar de ITP topic. (helaas geen HAW topic, grinnik.)

maar die vrouw.....grrrr

(bijten, trappen etc. ) ) Wel mooi, om te lezen dat t echt met stap(pen)/(jes) vooruitgaat!!