Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
runningkawa schreef:Maar wat is te hard rijden?
van de week kreeg ik een bekeuring, ik reed 88
deze weg, was eerst autoweg, is 80 km geworden omdat er op 1 plek zware ongelukken gebeurden.
Sinds er verkeerslichten stonden is dat voorbij, nu is er ondertussen een rotonde.
Ze hebben het er wel weer over dit weer autoweg te maken.
Maar in de tussentijd is het wel maar 80, op een giga brede rechte weg, zonder verdere oversteek punten, geen scholen of wat ook.
Is 88 daar dan gevaarlijk?
Breng je dan andere in gevaar?
denk de mensen die het daar klaar krijgen 70 te rijden veel meer
off topic, maar moest wel ff
loolo schreef:ikk vind dat cap je eigen keus is:D het is voor je eigen veiligheid
oke ik ben een beetje hard
maar het is waar, ik zefl ben donderdag op m´n hoofd gevallen en ik was heel blij dat ik een cap op had
shadow0 schreef:Veel ongelukken gebeuren op stal, Kris. Ik denk dat het beter is om paardrijden (en alle andere gevaarlijke sporten en vakanties) maar helemaal te verbieden. Dat is nog goedkoper.
) Kris25 schreef:Je zoekt het natuurlijk wel een beetje extra op door zonder cap te rijden.
Citaat:Net als zonder autogordel autorijden.... (dat doe ik dan weer wel)

Kris25 schreef:loolo schreef:ikk vind dat cap je eigen keus is:D het is voor je eigen veiligheid
Wanneer jij met zwaar hersenletsel wordt binnengebracht in het ziekenhuis en voor de rest van je leven niets meer kan, dan betalen wij daar allemaal belasting voor.... Dus dan betalen wij de rest van je leven alles wat er voor je gedaan moet worden, omdat jij zonder cap reed.
Tis heel erg zwart wit zo, maar wel waar....

En inderdaad, het is allemaal al gezegd!

Kris25 schreef:loolo schreef:ikk vind dat cap je eigen keus is:D het is voor je eigen veiligheid
Wanneer jij met zwaar hersenletsel wordt binnengebracht in het ziekenhuis en voor de rest van je leven niets meer kan, dan betalen wij daar allemaal belasting voor.... Dus dan betalen wij de rest van je leven alles wat er voor je gedaan moet worden, omdat jij zonder cap reed.
Tis heel erg zwart wit zo, maar wel waar....

claudia23 schreef:...ik betaal namelijk mijn eigen ziekenfondsverzekering en dat doet echt niemand anders voor mij..
kortom ik maak zelf wel uit wat ik doe..
claudia23 schreef:Dit vind ik werkelijk waar een bullshit opmerking...Wanneer ik mijn nek breek omdat ik geen cap draag heb ik daar last van en niet jij...ik betaal namelijk mijn eigen ziekenfondsverzekering en dat doet echt niemand anders voor mij..
kortom ik maak zelf wel uit wat ik doe..
Misschien banketstaaf, maar ik slaap er echt geen nacht slechter door als jij je nek breekt, maar jij kan je leven in een rolstoel doorbrengen.