Kan je rijden als je Z bent?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 15:32

Natasha schreef:
Dan zal deze combi het echt niet lang volhouden, Veer.

Idd, ik ken ook een meisje die een pony heeft die al 2 x Z heeft gelopen. Ook zij rijdt dat beest perfect, als je haar ziet denk je, zo, die rijdt wel mooi en goed!
Wij dachten dat dus ook maar toen wij haar vroeg of zij misschien wat met ons merrie kon doen (ja die moeilijk van ons) gaf ze zelf toe, dat ze alleen die pony zo goed reed..dus ja..Kan ze rijden? Of niet?
Verward ?

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 19:08

Verschilt per persoon, dat is al eerder gezegd. Of mensen nu Z zijn of B, dat zegt mij persoonlijk weinig, wat ik wel vind is dat je goed kunt rijden als je elk paard onder controle hebt onder alle omstandigheden, zover dit natuurlijk mogelijk is daarmee wil ik zeggen op een ex-renpaard in een groep in galop over het strand rijden, niet bij de eerste bok er af liggen, overweg kunnen met een groen paard, maar ook een nette proef kunnen rijden en er niet als een zoutzak op zitten, het paard iig niet hinderen of in de bek hangen, en ik ken mensen uit beide catagorien (B en Z) die dat kunnen....en die dat absoluut NIET kunnen Haha! Nog meer respect heb ik overigens voor degenen die hun eigen groene paard ZELF naar het Z rijden.

zo was ik ook hevig teleurgesteld in een bepaalde dressuuramazone die op het wedstrijdterrein als een speenvarken zat te gillen dat we haar paard vast moesten pakken omdat die (imo alleen een beetje) nerveus begon te doen Knipoog Dit waren wij overigens niet van plan....aangezien ik alleen woon en 3 paarden heb zit ik niet te wachten op een hoefijzer van een andermans paard in m'n nek, terwijl er iemand op zit die wordt geacht een van de beste ruiters ter wereld te zijn Haha!

superbig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 19:23

Je kunt pas goed rijden als je met elk paard dat voor je neus wordt gezet, fatsoenlijk rond kunt rijden.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 20:05

Dat is waar, zo was mijn eerste reactie ook, maar toch is t superknap als iemand in het Z zit, en je moet t toch maar even kunnen nadoen!!!