Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElenaenDub schreef:Solleke_Noah schreef:Ziet er echt indrukwekkend uit Jinte!
@ElenaeenDub: hoeveel vraagt ze misschien? Hangt ook van de faciliteiten af.
Hier staat één paard in pension, is van een vriendin. Ik vraag er niks voor en in ruil doet ze klusjes. Ze betaalt zelf natuurlijk wel voor hoefsmid, ontworming, krachtvoer,... hooi, stalling & weidegang niet. Maar iets andere situatie want we zijn al 20 jaar goed bevriend.
235 incl. hooi. Qua faciliteiten heeft ze een verlichte buitenbak. Stallen zijn wel vrij luxe. Maar bij ons in de buurt kost de pensioenstal met alle faciliteiten (2 buitenbakken + springwei en binnenbak, poetsplaats met solarium) 240 per maand en had ook bij andere gekeken en die vragen rond de 130 tot 180 euro per maand. Alleen als ik online kijk dan is 235 weer heel normaal en misschien wel weer goedkoop haha
rover_ schreef:Vind de prijs meevallen als de bak goed is. Tijdens seizoen in de wei, binnen/buiten zetten geregeld, komen ze nu in paddock? Als het kleinschalig is voordeel dat het in de bak veel rustiger is en je dan vaak fijner kunt rijden etc. Hier 250 inclusief onbeperkt hooi en met voer (graanvrij + balancer voor de vitaminen).
Desi_2409 schreef:Wat een leuk topic... ik heb hier een box verhuurd aan kennis voor 130 euro per maand. De box is 3 x 3.5 voor D pony met buitenluik incl. stro en onbeperkt hooi/kuil en binnen en buiten zetten.. in paddock/wei. De rijbak is niet te rijden in de winter, longeren kan wel. Krachtvoer regelt ze zelf. Voor rijden gaat ze met de trailer op pad..
Ik had al het idee dat ik te goedkoop ben..
belle_boef schreef:Voor minder dan 220€ zou ik ook mijn privacy niet opgeven.
Hier staan ze morgen vast wat meer op stal. Gatsie. Ben er wel weer klaar mee met die regen en blubber die het geeft. Mijn gras groeit alweer maar het is te nat om ze er op te zetten