Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarliesR schreef:Oh ik ben zwaar jaloers op jouw prijzen haha! Ik heb nog wat meer rondgevraagd, maar de meeste reageren niet eens. Of zeggen wel langs te komen om te kijken en hoor je vervolgens nooit weer wat van. Zelfs zwart was het goedkoopste geschat zo rond de €1.200 (die wilde dan de daadwerkelijke uren rekenenen ipv een vaste prijs). Ik heb nog 1 lead, maar kan het op dit moment toch even niet betalen, dus daar neem ik volgend jaar wel even contact mee op.
Hier is dus alleen de rijbak gefreesd en die was juist ook met veel regen beter dan het stukje pad wat er direct naast ligt. (rest van de track houdt zich eigenlijk wel heel goed ook met veel regen). Voor mij is ook een groot deel van het willen frezen dat ik van het gras af wil. Maar wellicht dat het slepen daar straks al wel genoeg voor is!
Ik heb hier wel ook net een beetje leem door het zand helaas, dus daarom wil ik uiteindelijk ook in elk geval het hoog gelegen deel van de track (mijn "wintertrack") gekeerd hebben. Maar goed, alles kost gruwelijk veel geld, dus stapjes...
tine10 schreef:Ik wil graag mijn wei ombouwen naar PP, maar ik heb geen idee hoe te beginnen. Iemand die me tips zou kunnen geven? Wat moet je wel en wat juist niet doen?
De weide ligt in L vorm en is ca 2700 m2. Er lopen nu 2 ponys op (A welsh en IJslander)